Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eenden met andere vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eenden met andere vogels


  • #2
    Hoi Erwin

    Een van mijn vogerlvrienden heeft Sier eenden in een voliere met witbuik zonastrildes, fig parrots, Fairy wrens, Bowerbirds en nog wat andere Australische tropen soorten.
    Gaat bij hem prima. Ligt natuurlijk ook aan de groottte van de voliere en de grootte van de pond, in dit geval beiden voor Hollandse begrippen aardig groot.

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Okay, bedankt voor de tips we zijn hiermee een stuk verder gekomen met ons project :P

        Opmerking


        • #5
          ik denk foto's van een taiwanese kweker die gewoon volieres heeft met eenden en duiven, etc.

          als je volieres niet super groot zijn is het niet aan te raden om iets erbij te doen. anders zou ik gewoon wat grotere soorten doen. (valkparkieten...)

          zit je in Barneveld?

          Opmerking


          • #6
            We zitten in Dordrecht, maar we hebben al besloten dat we in de volieres alleen eenden willen

            Opmerking


            • #7
              welke soorten?

              Opmerking


              • #8
                We hebben een groot plan met 5 volieres. 1 voor lady amherst fazant en 1 voor goudfazant, 1 voor Mandarijneend, 1 voor Brilduiker en 1 voor een Pijlstaart

                Opmerking


                • #9
                  ik zit in Barneveld (veehouderij)
                  en daar hebben ze een voliere met bergeenden, krooneenden, pijlstaarten en verschillende soorten talingen.
                  daar hebben ze een koppel ooienvaars en een koppeltje schooleksters tussen lopen.

                  succes

                  Opmerking


                  • #10
                    jostie zitten daar nu geen kroonkraanvogels bij?

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door janco
                      jostie zitten daar nu geen kroonkraanvogels bij?
                      nee struisvogels en flamingo's

                      Opmerking


                      • #12
                        zou wel leuk zijn. zag vandaag dat de kraansvogels er nog niet zaten. jammer want had ze graag gezien

                        Opmerking

                        Working...
                        X