Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Lever

Stamgast Drum's Avatar
    Thanks
    29
    Ureum wordt geproduceerd door de lever en uitgescheiden door de nieren.
    Wanneer de doorbloeding van de nieren afneemt ontstaat er een verhoogde ureum en creatine concentratie in het bloed.
    Ik heb echter niet geadviseerd om overdadig eiwitten en vitamines aan de vogels te verstrekken, elke weldenkende vogelliefhebber weet dat overdaad schaad, maar dat geld ook voor een tekort.

Senior lid
    Thanks
    0
    Meneer Drum ik heb wat vraagjes over tyrosine (aminozuur) .

wat is de oorzaak dat tyrosine met factor 2.5 toeneemt als er cinnamon in de ino er bij komt ?

Als afgiften van tyrosine uit de darmwand stagneert of te veel produceert heeft dit invloed op de kleur van de veren per slot haal je iets weg of je voeg het toe even simpel gedacht nu is bij de parkieten daar mening verschillen over of je van buiten af dit kunt be´nvloeden . komt een virus ook niet van buiten af en is het mogelijk met voeding het tyrosine te be´nvloeden .want dat wil dan zeggen dat het probleem of mutatie in de darmwand al begint of zelfs al in de pancreas . of zie ik het nu helemaal verkeerd.?

gr eric

Stamgast Drum's Avatar
    Thanks
    29
    Beste Bart, ik moet je hierop het antwoord schuldig blijven, want zover reikt mijn kennis helaas niet.

Senior lid
    Thanks
    0
    Jammer Meneer Drum, misschien dat andere mijn verder kunnen helpen?

Senior lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartje1 Bekijk Bericht
    Meneer Drum ik heb wat vraagjes over tyrosine (aminozuur) .

wat is de oorzaak dat tyrosine met factor 2.5 toeneemt als er cinnamon in de ino er bij komt ?

Als afgiften van tyrosine uit de darmwand stagneert of te veel produceert heeft dit invloed op de kleur van de veren per slot haal je iets weg of je voeg het toe even simpel gedacht nu is bij de parkieten daar mening verschillen over of je van buiten af dit kunt be´nvloeden . komt een virus ook niet van buiten af en is het mogelijk met voeding het tyrosine te be´nvloeden .want dat wil dan zeggen dat het probleem of mutatie in de darmwand al begint of zelfs al in de pancreas . of zie ik het nu helemaal verkeerd.?

gr eric
    Waar heb je dat vandaan? Het klinkt niet erg wetenschappelijk meer.

Senior lid
    Thanks
    0
    staat allemaal wel her en der in dit forum Henk.
    geschreven door deskundige zelfs in dit topic staat al info en namen mag je hier niet noemen toch.

Senior lid
    Thanks
    0
    daar denk ik dan over na en en wil dan graag weten of mijn conclusie klop

Senior lid
    Thanks
    0
    Het is niet zo zeer ongeloof, maar ik hoop door het originele stuk er wat meer grip op te krijgen.

Senior lid
    Thanks
    0
    Denk dat je ergens bij Eric 008 moet zoeken om te weten wat er over melanine is geschreven moet wel opmerken dat er topics over melanine nogal eens zijn verwijdert Henk en ook nuttige info kan dan verwijdert zijn .

In het kort kwam het er op neer dat bij de cinammon-ino {lacewing} meer melanine aanwezig is als in een ino.

Ook ik zou graag weten hoe dat kan en of het te manipuleren is.

Stamgast
    Thanks
    8

Exclamation manipuleren

Ja Bartje, over manipuleren gesproken....

Toevallig heb ik gisteren het account van Bartje al eens doorlopen, aangezien het taalgebruik, schrijfwijze en onderwerpkeuze me allemaal wel bekend voorkwam. Pietje Bel is er niks bij, zeg maar.

Voorkomen dat je account in de problemen komt, dat zou een hhofdzorg moeten zijn.

Groet,

Rob.

Forum Rechten