Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Zebravink x Japans meeuwtje

Zebravink x Japans meeuwtje

Goedendag, ik zou graag wat willen over de uitkomst van het kweken met zebravink x japans meeuwtje.

Wat ik graag wil weten:
    -Kunnen de jongen van dit koppel ook paren, eitjes leggen, broeden en goede jongen krijgen?
    -Zit er verschil in als je mannetjes zebravink bij vrouwtje meeuwtje doet of vrouwtjes zebravink bij mannetjes meeuwtje?
    -Is er al een officiële naam voor dit legsel? ( De jongen )
    -Zijn er erg veel verschillen tussen zebravinken en japanse meeuwtje? Zo ja welke ( Heb al wat onderzoek gedaan, maar voor het geval ik iets mis, wat ook belangrijk is om er mee te kweken.)

Het leeg me erg interessant om met deze beestjes met elkaar te kweken, aangezien ik weet dat het beide leuke en mooie vogeltjes zijn met ieder zijn eigen aparte kwaliteiten.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Senior lid tequila_069's Avatar
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger697 Bekijk Bericht
    Goedendag, ik zou graag wat willen over de uitkomst van het kweken met zebravink x japans meeuwtje.

Wat ik graag wil weten:
    -Kunnen de jongen van dit koppel ook paren, eitjes leggen, broeden en goede jongen krijgen?
    -Zit er verschil in als je mannetjes zebravink bij vrouwtje meeuwtje doet of vrouwtjes zebravink bij mannetjes meeuwtje?
    -Is er al een officiële naam voor dit legsel? ( De jongen )
    -Zijn er erg veel verschillen tussen zebravinken en japanse meeuwtje? Zo ja welke ( Heb al wat onderzoek gedaan, maar voor het geval ik iets mis, wat ook belangrijk is om er mee te kweken.)

Het leeg me erg interessant om met deze beestjes met elkaar te kweken, aangezien ik weet dat het beide leuke en mooie vogeltjes zijn met ieder zijn eigen aparte kwaliteiten.

Alvast bedankt voor de antwoorden.
    deze bastaarden zullen wel kunnen (kweken alle paren). maar als de eitjes bevrucht zullen zijn is de kans toch groot op nix hoor, bastaarden is gewoon kruisen van vogels maar tot deze verder jongen kunnen voort brengen is echt minimaal. je kunt bastaarden kweken wat jongen kunnen verder produceren, kapoetsijs x kanarie bv, of cine x kanarie. maar zo ver ik weet geld dit echt alleen puur voor de f1 wat zkr niet bij elke soort is. ik zou gewoon man zebravink x meeuwke pop doen, maar ik kweek geen jongen van deze soort vogels dus zou echt niet heel veel er van afweten. de naam voor de meeste jongen van verschillende vogels hun naam is hybridus of bastaarden of kruisers, maar zo ver ik weet heeft dit geen echte naam buiten zebra x meeuw. gelijk putter x goudvink hoe heet deze vogel? bastaard?.

Forum Rechten