Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vluchten ontwerpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vluchten ontwerpen

    heb wat ontwerpjes gemaakt van wat vluchten die ik wil gaan maken.
    vroeg me af wat jullie er van vinden en of iets niet makkelijker of handiger kan/moet

    ik wil er graag EC vogels in doen heb daar nog geen ervaring mee (nu vooral kanaries )
    iemand een tip met wat voor vogels ik zou kunnen beginnen
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Ziet er goed uit. Is het niet verstandig om een sluis voor het hok te maken Of er achter?

    Oorspronkelijk geplaatst door jortmans
    heb wat ontwerpjes gemaakt van wat vluchten die ik wil gaan maken.
    vroeg me af wat jullie er van vinden en of iets niet makkelijker of handiger kan/moet

    ik wil er graag EC vogels in doen heb daar nog geen ervaring mee (nu vooral kanaries )
    iemand een tip met wat voor vogels ik zou kunnen beginnen

    Opmerking


    • #3
      Groenvinken barmsijsjes

      Opmerking


      • #4
        lizard 27 :

        de deuren zijn 1,50m hoog en ik ben zelf 170 dus denk dat dat niet nodig is ,hoef er zelf ook niet veel in.

        zijn baardmannen moeilijk te kweken?

        Opmerking


        • #5
          Dat hebben er wel meer gedacht.
          Jo

          Opmerking


          • #6
            Jongen vogels zitten straks op de voerladen die je gemaakt heb je trekt de overladen uit en weg vogel. Is bij mij ook vaker gebeurt toen ik nog geen sluis aan de voorkant had. Zou toch overwegen een sluis te maken want je gaat zo zeker vogels kwijt raken.
            http://secvalkenburg.weebly.com

            Opmerking


            • #7
              Beter nog een loopgang ervoor/achter.
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                het beste een sluis ervoor, zodat er geen katten bij kunnen, dieven hebben het dan ook moeilijker om bij je vogels te komen, na de eerste diefstal heb ik de sluis aan de voorkant gemaakt, omdat ze gewoon een gat hadden geknipt in de kweekboxen, en met een lijmstok de vogels eruit viste.
                met de sluis aan de voorkant voorkom je dit.
                www.fretteren.eu

                Opmerking


                • #9
                  maar ik heb een klein probleempje .....
                  hij staat in een schuur en als ik deze vluchten er in bouw blijft er geen ruimte over voor sluisen denk

                  Opmerking


                  • #10
                    Als de vluchten in een dichte schuur komen te staan, hoeven er geen sluizen voor natuurlijk
                    Groeten Michael

                    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                    Opmerking


                    • #11
                      je kunt de vluchtjes gerust wat smaller maken bijv 4 ipv van 3 heb mijne nu 2 meter hoog 1,5 meter diep en 70 breed is allemaal eigenlijk tegroot voor slechts 1 koppel

                      Opmerking


                      • #12
                        De baardman is niet super moeilijk te kweken. je moet ook wel wat geluk hebben maar vd insecten eters zijn ze het makkelijkst.

                        Suc6

                        Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
                        je kunt de vluchtjes gerust wat smaller maken bijv 4 ipv van 3 heb mijne nu 2 meter hoog 1,5 meter diep en 70 breed is allemaal eigenlijk tegroot voor slechts 1 koppel

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
                          je kunt de vluchtjes gerust wat smaller maken bijv 4 ipv van 3 heb mijne nu 2 meter hoog 1,5 meter diep en 70 breed is allemaal eigenlijk tegroot voor slechts 1 koppel
                          ik had nu 75 breed en dan vier kooien past pricies wand me schuur is 3m en nog iets breed


                          gelukkig sluis niet noodzakelijk

                          Opmerking


                          • #14
                            barmsijsen en baardmannen worden het denk

                            Opmerking


                            • #15
                              Probeer eerst maar eens met je JP's te kweken
                              Groeten Michael

                              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                              Opmerking

                              Working...
                              X