Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke led verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Een goeie vraag Stefkee.
    Een universele afstandbediening voor de tv werkte vroeger prima, ook door het glas van de buren.

    Algemeen: Kortgolvig infrarood licht (net buiten het zichtbare spectrum) schijnt wel door glas te gaan, langgolvig infrarood niet.
    De overgangsgrens tussen wel en niet door het glas heen gaan van het infrarode-licht zal o.a. afhangen van de soort glas en de golflengte van het infrarode licht.
    Misschien dat de afstand tussen de persoon achter het glas en het glas ook iets uit zal maken.

    Opmerking


    • #32

      Opmerking


      • #33
        The proof of the pudding is in the eating

        Opmerking


        • #34
          licht

          om maar met de deur binnen te-vallen .
          ik ben het met bepaalde personen eens dat je idd beter de broedkooien kan verlichten .

          ik heb een 2 de hands broed stelling gekocht voor weinig een negen vak's van Keulen . die heb ik in de serre gezet . komt enorm veel licht binnen in de serre . maar niet alle kweek hokken krijgen even veel licht .

          ik ben gaan zoeken naar verlichting die heb je in veel soorten maten en prijs klasse .
          wat ik wel weet is dat je goede leds nodig hebt die ook nog eens dim baar zijn.
          zo kan je zon opkomst en ondergang regelen .
          best wel goed hoor .
          de voorkeur van mijn kant is toch 6500 k led verlichting geeft in mijn geval zeer veel licht in de kweek kooien.

          een dimmer vind ik makkelijk en heb gekozen voor een ltd 3 dimmer die programmeerbaar is en ik zo zon opkomst en ondergang kan simuleren en zelfs maan stand kan regelen .

          zal ff kijken of ik de fotootjes kan uploaden kan je gelijk het verschil zien
          ik raad aan verlicht de broedkooien .

          ik kan niet in iemands beurs kijken maar het hoeft niet duur te zijn .
          rond de honderd euro heb je al een set voor 10 hokjes en als je handig bent zit het er zo in.

          mvg rudy

          Opmerking

          Working...
          X