Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: verhuis met vogels

Stamgast
    Thanks
    6
    Ja je zal toch je moeten aanpassen en op jezelf wonen is van latere zorg.
    Ook is het niet verstandig te snel een nieuw hok te bouwen.
    Beter rustig overdenken. Zelf persoonlijk zou ik gewoon de beste vogels uitzoeken
    de rest verkopen en jaartje overslaan met de kweek en op het nieuwe stek opnieuw
    je vogel bestand opbouwen. Dan heb je van dit alles geen last.
    Ook vraag ik me af wat je ouders vinden. Bedoel die hebben toch ook wel een idee erbij?

gr. Ben

Stamgast jeffrey rahoens's Avatar
    Thanks
    1
    Een deel zou ik bij mijn oom kunnen gaan zetten, maar als de verhuis in de kweek valt en dan zitten zijn volières ook vol met jongen.
    Ik ben niet van plan mijn kweekvogels te kopen, de valkparkieten zitten hier al enkele jaren, sommigen al meer dan 5 jaar. Anderen ben ik op 100 km van bij ons thuis gaan halen dus die ga ik niet wegdoen om dan weeral beginnen te zoeken en zover te rijden.
    Ik ben niet iemand die mijn vogels zomaar kan verkopen, als ze hier zitten is dat de bedoeling dat ze tot hier blijven voor de rest van hun verdere leven.
    Mijn ouders vinden niet nodig dat ik mijn vogels moet verkopen, ze weten ook dat dit maar tijdelijk is en dat we ons de eerste maanden maar wat zullen moeten aanpassen, maar dat komt wel in orde.
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel

Junior lid
    Thanks
    0

Question

ik ga volgende week verhuizen maar me vogels vliegen los in 1 van me slaapkamers dus ik weet nie hoe ik dat moet gaan aanpakke, ken of weten jullie gespecialiceerde dieren vervoerders cq verhuisers want ik wil ze graag allemaal behouden uiteraard**gr robert

Gewoon zelf uitvangen en in goede vervoerskooien verhuizen naar hun nieuwe adres,neem aan dat het verblijf daar klaar is?

Waarom zou je daar een buitenstaander voor benaderen?
    Mvg,
    Kingfisher.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobberts_30 Bekijk Bericht
    ik ga volgende week verhuizen maar me vogels vliegen los in 1 van me slaapkamers dus ik weet nie hoe ik dat moet gaan aanpakke, ken of weten jullie gespecialiceerde dieren vervoerders cq verhuisers want ik wil ze graag allemaal behouden uiteraard**gr robert
    om wat voor vogels gaat het ?

kleine tropen zou ik ook zelf doen, maar praat je over 20 ara`s word het al anders.

Stamgast van Tuijl's Avatar
    Thanks
    43
    bij de betere vogelhandelzaken heb je lopers of vervoerskratten waar je uitstekend vogels mee kan vervoeren van A naar B.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten