Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: goed tehuis gezocht voor kanarie en Goudvink

goed tehuis gezocht voor kanarie en Goudvink

Max is een gezellige goudvink van 2012
    Alex is een mannelijke kanarie ook van 2012
    Beide vogels zijn in een kooitje onder een balkon gezet.
    Helaas had de eigenaar niet zijn nummer niet op het hokje gezet zodat wij hem konden bellen
    ook via de ringnummers hebben wij de eigenaar niet kunnen achter halen. Deze vogels willen graag een woning met soortgenoten. Een leuke volière zou ideaal zijn voor hun.
    Ze hoeven niet samen te blijven.

Junior lid
    Thanks
    0
    Het vogelcafe is toch ergens goed voor, heb de oproep ter harte genomen en de vogeltjes bij mij thuis een goed tehuis gegeven

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Heel mooi, hopelijk krijgen ze een mooie grote buitenvoliere als nieuwe huis en kunnen ze aan een mooi leventje beginnen, veel plezier met de vogels.

Stamgast loodje's Avatar
    Thanks
    41
    Wel erg grof van de vorige eigenaar om de vogels op deze manier achter te laten.
    (maar ja zoiets hoor je vaker, bij allerlei dieren).

Tof dat ze nu een nieuwe eigenaar hebben, goed gedaan hoor.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danvandusschoten Bekijk Bericht
    Het vogelcafe is toch ergens goed voor, heb de oproep ter harte genomen en de vogeltjes bij mij thuis een goed tehuis gegeven
    En zijn ze al een beetje gewent
    Heel veel plezier met ze

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loodje Bekijk Bericht
    Wel erg grof van de vorige eigenaar om de vogels op deze manier achter te laten.
    (maar ja zoiets hoor je vaker, bij allerlei dieren).

Tof dat ze nu een nieuwe eigenaar hebben, goed gedaan hoor.
    Je hebt helemaal gelijk. De zaak ligt nu bij de dierenpolitie die gaan kijken of ze er wat mee kunnen. De dierenpolitie hier in de buurt zijn zeer aktief.

Och, het is niet goed te keuren, maar wat als die persoon de dieren aan hun lot overgelaten had, en laten verhongeren.

In de prullenbak, en niemand kraait ernaar.

Zo krijgen ze nog een kans?

Als je de dierenpolitie op tv ziet, al of niet in Nederland, wat daar gebeurd, vind ik dit nog netjes hoor.
    Met vriendelijke groet:
    Henk.

Stamgast
    Thanks
    6
    Zou het niet gewoon een streek van iemand zijn? Dat die dieren van iemand anders waren? Van iemand waar ze boos op zijn? Want waarom zou je een gezonde goudvink en een gezonde kanarie nu ergens achterlaten? Je kan ze aan iedereen meegeven en je kan er sowieso nog een leuk bedrag voor krijgen. Als je een advertentie zet met daarin goudvink en kanarie samen voor 35 euro voor volière ben je die dieren binnen 15 minuten kwijt.

Het is dan dus vreemd dat iemand zijn dieren gaat achterlaten ergens. Of ben ik nu gek?

Als het nu een kooi vol meeuwen of zebravinken was kon ik me er wel wat bij voorstellen. Hoewel je ook die gratis kan laten ophalen lijkt mij.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    ja, ik sluit me daar bij aan. zeker een goudvinkman ben je zo kwijt, als je niet het meeste vraagt.

maar wij kennen de achtergrond niet, en zullen het waarschijnlijk ook nooit weten, wat iemand er toe brengt om dit te doen......

Forum Rechten