Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke naam voor deze kleur moet ik geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Welke naam voor deze kleur moet ik geven?

    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Ben niet zo thuis in kleuren van de CDK.

    Maar zo te zien is het een wildkleur haan zonder keeltekening.

    Vogels de tt eisen valt tie in de categorie DONKERBRUIN (= wildvorm) ZONDER KEELTEKENING. (haan)

    Kijk maar even http://www.nbvv.nl/tt/downloads/stan...esekwartel.pdf

    Is idd. een mooi beestje.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Ik heb totaal geen verstand van kleuren bij cdk, maar ik moet zeggen:

      Hij is bijzonder mooi, een soort schubachtige tekening.

      Prachtig
      Met vriendelijke groet:
      Henk.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door populier
        Ben niet zo thuis in kleuren van de CDK.

        Maar zo te zien is het een wildkleur haan zonder keeltekening.

        Vogels de tt eisen valt tie in de categorie DONKERBRUIN (= wildvorm) ZONDER KEELTEKENING. (haan)

        Kijk maar even http://www.nbvv.nl/tt/downloads/stan...esekwartel.pdf

        Is idd. een mooi beestje.

        Dank u wel voor de info, het is een zeer interessant document.
        Ik vind het ook een zeer mooi beestje .
        Ik had nooit gedacht dat het een haantje ging zijn omdat hij ook die typische roestbruine borst niet heeft zoals mijn ander haantje.
        Ik vermoed dus dat aangezien hij al de hennetjes bevrucht (1 wildkleur en 2 lichte wildkleur) dat de kans 50% wildkleur zal zijn en 50% mutant (toch als ik het document goed begrepen heb )

        Opmerking


        • #5
          ja het is een wildkleur haan zonder keeltekning
          mooi beestje

          Opmerking


          • #6
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #7