Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #76
    Oorspronkelijk geplaatst door remco Bekijk Bericht
    Hoi Chantal je voliere zit goed ingepakt netjes hoor, mijn vogels allemaal in de schuur. Lekker uit de wind en gure kou. En ik ga mijn voliere wat aanpassen. Maar heb een vraagje over jouw voliere eigenlijk over het nachthok, kan jij er enkeld in via de voliere? zodat je constant door de voliere moet?. Wil mijn voliere wat aanpassen maar ik moet dan via de voliere het nachthok in maar is dat niet hinderlijk?

    Ik hoor graag van je
    Zie ook mijn bericht hiervoor, ik had nl al gereageerd maar lees je bericht nu nog een keer en zie dat je eigenlijke vraag is of onze vogels (of ik) het niet vervelend vind om via de vlucht naar het nachthok te gaan.
    En begrijp ook dat het voor jou de enige oplossing is hoe jij je voliere kunt aanpassen wat betreft nachthok/binnenhok.

    Ik vind het dus totaal geen probleem om via sluisje, de vlucht in te gaan en dan naar het nachthok te lopen.
    Je hebt dan gelijk een goede check op de vogels en je vlucht en je vogels zijn er vlot aan gewend dat je in de voliere bent.

    Ligt er ook wel aan hoe groot je vlucht is, als je daardoor rakelings langs de nestkasten moet lopen dan is het niet praktisch.

    Groetjes, Chantal
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

    Opmerking

    Working...
    X