Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internet / ideale speelplaats

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Drum
    In Nederland gaan we niet verder dan 240 Volt, :
    Dan ben je erg slecht op de hoogte.
    Bij bedrijven werkt alles bijna op 380 ,en gewoon thuis kun je ook 380 krijgen .
    Is ook vaak nodig voor een elektrische oven.

    Opmerking


    • #17
      Dat je vogels gestolen of verminkt worden is heel verschrikkelijk.

      Maar als jij zonder duidelijk zichtbare waarschuwing stroom op je kooi zet die een inbreker werkelijk zou doden, dan ben je gewoon strafbaar.
      "Moord met voorbedachte rade" misschien wel, op zijn minst "dood door schuld".

      Je mag alleen beveiligen met zwakstroom (moet je geloof ik wel aanvragen, want mag niet zomaar in een woonwijk) en dan moet je dat heel duidelijk dmv waarschuwingsborden kenbaar maken.

      Dat jij het daar niet mee eens bent door wat je hebt meegemaakt doet er in dit geval niet toe. Wat jij beschrijft is gewoon verboden, klaar. Niemand staat boven de wet, ook geen slachtoffers.
      Ik hoop dat er niemand mee leest die bij de politie werkt ofzo, want als jij je kooi werkelijk met zo iets beveiligd hebt kan je in elk geval nu al een flinke boete krijgen.

      Begrijp me niet verkeerd; wat je beschrijft van gewonde en vertrapte vogels is vreselijk en qua gevoel snap ik dat je zoiets hebt van: dood aan de inbreker...... maar het mag gewoon niet.

      En buiten dat; als de inbreker dood is en jij naar de gevangenis gaat, is naar, maar als hij levenslang verlamd o.i.d. is, dan betaal jij dus je leven lang aan zijn zorg en dat kan in de papieren gaan lopen. Zit je de rest van je leven opgescheept met de zorg voor een inbreker die jouw vogels wilde pikken.

      Tja, wat moet de dan? dat weet ik ook niet precies. maar dodelijke stroomstoten geven.... je zou je toch rotschrikken als er ineens een kwajongen van 10 dood voor je kooi ligt.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
        Dat je vogels gestolen of verminkt worden is heel verschrikkelijk.

        Maar als jij zonder duidelijk zichtbare waarschuwing stroom op je kooi zet die een inbreker werkelijk zou doden, dan ben je gewoon strafbaar.
        "Moord met voorbedachte rade" misschien wel, op zijn minst "dood door schuld".

        Je mag alleen beveiligen met zwakstroom (moet je geloof ik wel aanvragen, want mag niet zomaar in een woonwijk) en dan moet je dat heel duidelijk dmv waarschuwingsborden kenbaar maken.

        Dat jij het daar niet mee eens bent door wat je hebt meegemaakt doet er in dit geval niet toe. Wat jij beschrijft is gewoon verboden, klaar. Niemand staat boven de wet, ook geen slachtoffers.
        Ik hoop dat er niemand mee leest die bij de politie werkt ofzo, want als jij je kooi werkelijk met zo iets beveiligd hebt kan je in elk geval nu al een flinke boete krijgen.

        Begrijp me niet verkeerd; wat je beschrijft van gewonde en vertrapte vogels is vreselijk en qua gevoel snap ik dat je zoiets hebt van: dood aan de inbreker...... maar het mag gewoon niet.

        En buiten dat; als de inbreker dood is en jij naar de gevangenis gaat, is naar, maar als hij levenslang verlamd o.i.d. is, dan betaal jij dus je leven lang aan zijn zorg en dat kan in de papieren gaan lopen. Zit je de rest van je leven opgescheept met de zorg voor een inbreker die jouw vogels wilde pikken.

        Tja, wat moet de dan? dat weet ik ook niet precies. maar dodelijke stroomstoten geven.... je zou je toch rotschrikken als er ineens een kwajongen van 10 dood voor je kooi ligt.
        bij inbraak hebben ze precies 15 seconden de lamp gaat knipperen en er gaat inpandig een sirene af en er gaat een melding weg die 15 seconden moeten ze maar rechtsomkeert maken en anders jammer dan,ze moeten gewoon met de poten van je spullen af blijven ,

        daders bekent en er word niet opgetreden omdat de getuigen de kinderen van de inbreker is en minderjarig beide ouders moeten dan toestemming geven en de inbreker doet dit niet ,dus leuk verhaal maar als het recht niet optreed dan moet je je eigenspullen beschermen ,wat betreft het waarschuwings bord dat hangt er in pandig met de 6 planken er naast

        Opmerking


        • #19

          Opmerking


          • #20
            Tegenwoordig kun je niet meer zonder internet ,,maar ik denk dat Antoni dat niet snapt (of niet wil snappen)

            Zelfs oudere van 80 en 90 jaar gebruiken internet om kontact te onderhouden met hun (klein)kinderen.

            Opmerking


            • #21
              kijk als ze informatie halen van het net ,dan heb ik dus schriftelijk vermeld wat ze te wachten staat,mooi medium internet werk twee kanten op zoals u lees.

              en om Teeven aan te halen het is een berijfsrisico als je inbreek en er overkomt je wat.

              Opmerking


              • #22
                een eerlijke burger heeft totaal niks te zegge
                een crimineel word minder hard gestraft als een eerlijke burger
                waar gaat deze wereld heen dat we allemaal maar crimineel moeten worden??
                we worden er bijna toe gedwongen toch??
                de wetjes moeten eens flink veranderen zo dat een eerlijke burger de kans krijgt de politie een handje te helpen de puinhoop eens wat langer achter de tralies te zetten maar wat heeft het voor zin.
                in de winterdag vragen de criminelen er gewoon weg om op gepakt te worden ze krijgen te eten te drinken een bed en onderdak zonder enige kosten die ze hoeven te betalen nee want dat moet een eerlijke burger ook betalen vanwege de belasting verhogingen die iedere jaar maar omhoog gaan .
                de grootste boosdoener is dat de grenzen overal open zijn gegooit sinds dien is de criminalieit onsettend toegenomen .
                maar nee daar mag niks over gezegt worden anders ben je aan discrimineren .
                wat mag een eerlijke burger nog wel???
                zijn rekeningen op tijd betalen anders pakken ze hem zijn laatste snee brood ook nog voor hun neus weg .
                en hulp op vandaag is er gewoon weg niet want je zit tenslotte niet aan de drugs of drank dus de hulp die je dan wild moet jezelf betalen uit eigen zak als je psgische door draait
                mijn optie is grenzen dicht niks meer het land in vol is vol .

                Opmerking


                • #23
                  'Vliegde ik?'
                  -'Nee, je valde.'

                  Opmerking


                  • #24
                    Juist, Natuurkweker. Geef de immigranten maar de schuld van het falend systeem van Nederland op gebied van Justitie. Die immigranten hebben heel dat systeem bedacht en in werking gezet. Alles komt door immigranten.
                    *sarcasme*

                    Met Facebook moet je altijd al voorzichtig zijn. Op mijn Facebook kan niemand komen, ook niet via via. Je moet echt in mijn vriendenlijst staan. Bedrijven kunnen dus ook niet op mijn Facebookpagina gluren.
                    Ik heb verder ook geen foto's van mijzelf op het internet staan.

                    Opmerking


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
                      mijn optie is grenzen dicht niks meer het land in vol is vol .
                      Als ze jouw er dan maar eerst uit zetten ,want aan je taal gebruik en manier van schrijven te zien ben je ook geen echte Nederlander.

                      Opmerking


                      • #26
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

                        Opmerking


                        • #27
                          Open grenzen of niet maakt helemaal niks uit voor de criminelen ,maar je moet toch iets of iemand de schuld kunnen geven.
                          De nederlandse grenzen zijn nooit erg beveiligd geweest.
                          En als hij zegt "vol is vol" dan bedoelt hij wel degelijk de immigranten !

                          Opmerking


                          • #28
                            Citaat/Wikipedia

                            Citaat


                            Een citaat is een letterlijke uitspraak van iemand, die door iemand anders aangehaald wordt
                            Vr.groeten van
                            Antoni





                            homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                            Opmerking


                            • #29

                              Opmerking


                              • #30
                                Over dat 'vol is vol' had ik heengelezen.

                                Ooit voelden wij nederlanders ons te goed om bepaalde klussen te doen en werden er werkers vanuit het buitenland aangetrokken om dat te doen. Gastarbeiders noemden ze hen.

                                Maar wat bleek: Mensen uit een ander land kunnen even slim, of soms zelfs slimmer zijn als Nederlanders, dus gingen zij ook taken vervullen in wat men noemt de hogere sectoren; onderwijs, medische wereld, advocatuur, zelfs politiek.
                                En mede door die mensen die zich hard inzetten voor het land waar ze verbleven, heeft Nederland een aantal goede ontwikkelingen doorgemaakt.

                                Maar op mensen die 'ons' land binnenkomen, wordt meer gelet dan op hen die er al wonen en als er dan een handjevol zich op het criminele pad begeeft, dan worden meteen alle immigranten daarop aangekeken.

                                En dat terwijl de meeste criminelen in Nederland nog altijd van Nederlandse afkomst zijn. Helaas worden die overigens wel steeds jonger, maar dat terzijde.

                                uit frustratie zoekt men altijd een zondebok en die wil men niet onder zijn eigen verwanten zoeken, maar liever bij anderen, die toch anders zijn en die we toch maar raar vinden, en niet begrijpen. "Ik ken jou niet, jij doet anders, DUS ben ik beter dan jij."

                                In de 2e WO werden de Joden als zondebok aangewezen, nu de immigranten.
                                Dat is erg jammer, omdat je een volk of groep niet in zijn geheel kunt oordelen door de daden van een handjevol. Elk mens heeft individueel zijn verantwoordelijkheid om zich netjes te gedragen en hoort dan ook individueel beoordeeld te worden.

                                Achtergrond, status en afkomst horen niet de factoren te zijn waarop iemand geoordeeld wordt, maar enkel zijn gedrag.
                                Want wie zegt dat men de volgende oorlog niet alle oerHollanders aanpakt vanwege de intolerantie van een kleine groep?

                                Tegenwoordig wordt 'Respect' snel geroepen als een soort begroeting en staat Ali B (nota bene geen oerHollander dacht ik) in hoog aanzien.... maar respect echt toepassen schijnt moeilijker te zijn.
                                'Vliegde ik?'
                                -'Nee, je valde.'

                                Opmerking

                                Working...
                                X