Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Oproep | Bestaande Volieres Getekend

Stamgast peerpm's Avatar
    Thanks
    5

Oproep | Bestaande Volieres Getekend

Misschien iets voor een nieuw topic, een balletje opgooiend.....

Ik teken zo nu en dan natuurlijk nieuwe ontwerpen, niet dat ik verlegen zit om inspiratie maar soms kan het natuurlijk ook leuk zijn om het resultaat te zien.

Wie heeft een voliere gebouwd, die de moeite waard is qua vormgeving, bijzondere toepassingen etc. om als voorbeeld te dienen voor anderen.

Wat is het idee;

Op basis van foto's van de bestaande voliere maak ik een impressie van de bouw, (een tekening dus). Dit plaats ik in een nieuw topic waar dan uiteindelijk het resultaat zichtbaar wordt in de foto's van de werkelijk gebouwde voliere van ....serinus bijvoorbeeld (dit omdat deze al op forum staat en er bijvoorbeeld mijnsinziens voor in 'aanmerking' zou komen.

Om niet alles meteen 'weg te geven' lijkt het me wel leuk als de foto's van de voliere niet meteen geplaatst worden maar dat die (als alle tekeningen gereed zijn) de afsluiting vormen.
    Voorstel dus om mij de foto's per PB te zenden.

Ik kan me zo voorstellen dat ? eens per maand er dan een 'voliere-van de maand' gepresenteerd kan worden.

Benieuwd wat jullie ervan vinden?

Peer

Senior lid sepke's Avatar
    Thanks
    1
    Goed idee Peer.

Ik wil best foto's van mijn bescheiden voliere sturen echter als ik via jouw contactgegevens een mail wil sturen zie ik geen mogelijkheid om foto's als bijlage toe te voegen. Zie ik iets over het hoofd?
    M.v.g. Sepke

Stamgast peerpm's Avatar
    Thanks
    5

humm

Volgens mij kan dit niet, stuur een PB met een mailadres dan kunnen we rechtstreeks communiceren.

Peer

Hallo Peer,

Mooi idee, ben benieuwd wat er uit "de hoge hoed" komt.
    Zelf heb ik een aantal jaren geleden mijn voličre gebouwd met kort daarbij een overdekt zitje. Is best goed gelukt. Ik heb een paar foto's en een situatie schets teruggevonden. Kijk maar eens of het iets is. Ik zal ze jou toesturen via een PM. Deze had ik nog van jou ivm de broedkast.
    Mocht jij nog andere foto's nodig hebben geef dit dan even door. Ik zal dan een paar nieuwe foto's maken.

Veel succes,
    Groet :

Birdhouse

Stamgast peerpm's Avatar
    Thanks
    5

goed begin!

de eerste berichten komen reeds binnen zag ik.....benieuwd naar het vervolg!

Laat dát zien!

Peer

Stamgast
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peerpm Bekijk Bericht
    Ik kan me zo voorstellen dat ? eens per maand er dan een 'voliere-van de maand' gepresenteerd kan worden.

Peer
    Hoi Peer,

Je bent er natuurlijk zelf bij welke voliere je wanneer erop zet.
    Zelf zou ik persoonlijk gewoon eens in de zoveel tijd een willekeurige van de ingekomen voliere hiervoor gebruiken zodat uiteindelijk elk ingezonden voliere hierin wel weer terug komt.
    De voliere worden niet voor niks gestuurd natuurlijk.
    Als we het zonder waardering o.i.d. gewoon om ideeën van elkaars voliere te leren, is dit heel informatief.
    Super idee!

gr. Ben

Stamgast peerpm's Avatar
    Thanks
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben86 Bekijk Bericht
    Hoi Peer,

Je bent er natuurlijk zelf bij welke voliere je wanneer erop zet.
    Zelf zou ik persoonlijk gewoon eens in de zoveel tijd een willekeurige van de ingekomen voliere hiervoor gebruiken zodat uiteindelijk elk ingezonden voliere hierin wel weer terug komt.
    De voliere worden niet voor niks gestuurd natuurlijk.
    Als we het zonder waardering o.i.d. gewoon om ideeën van elkaars voliere te leren, is dit heel informatief.
    Super idee!

gr. Ben
    In de praktijk zal het misschien 'eens in de zoveel tijd' worden of zijn. Het is een beetje afhankelijk natuurlijk van enerzijds tijd en anderzijds de input.

Belangrijk voor mij is wel dat het een toegevoegde waarde heeft om er een tekening van te maken. Als een foto alles al verteld dan heeft het natuurlijk geen nut om e.e.a. ook nog eens op tekening te zetten. Daarvoor vind ik 'mijn tijd' een beetje te kostbaar.
    Voor de beeldvorming....er zijn tekeningen die ik in 1-2 uurtjes heb getekend maar in sommige tekeningen zit ook makkelijk 8-10 uur werk.

We zullen het allemaal wel eens gaan zien.

Peer

Stamgast Tal's Avatar
    Thanks
    53
    Hoi Peer,

Leuk idee!
    Mocht je het leuk vinden om meer foto's van onze voliere en de opbouw te zien, stuur mij dan je mailadres.
    Onze voliere, zie profielfoto.

Groeten, Chantal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peerpm Bekijk Bericht
    In de praktijk zal het misschien 'eens in de zoveel tijd' worden of zijn. Het is een beetje afhankelijk natuurlijk van enerzijds tijd en anderzijds de input.

Belangrijk voor mij is wel dat het een toegevoegde waarde heeft om er een tekening van te maken. Als een foto alles al verteld dan heeft het natuurlijk geen nut om e.e.a. ook nog eens op tekening te zetten. Daarvoor vind ik 'mijn tijd' een beetje te kostbaar.
    Voor de beeldvorming....er zijn tekeningen die ik in 1-2 uurtjes heb getekend maar in sommige tekeningen zit ook makkelijk 8-10 uur werk.

We zullen het allemaal wel eens gaan zien.

Peer
    Peer
    Hoe gaat het met de fotografie tijdje al niets gezien
    of is de intresse in het maken van fotokooi nog niet naar je zin

Marijke
    Gouldmama

Senior lid
    Thanks
    22
    enkele foto's van mijn in aanbouw zijnde voli.

Eerst contour gemaakt, dan gevloerd.
    dan onderverdeeld in vluchten.
    Voorfront tegen gezet met voeder deurtjes. plankjes klaar om tegen te vijzen
    bovenkant draad en golfplaten..

Dan bewoners erin sorry mochten maar 4 foto's
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten