Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad voor Europese Cultuurvogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zaad voor Europese Cultuurvogels

    Jo

  • #2
    Wat ik zo lees is je voer prima.

    Ik voer precies het zelfde, wildzangzaad en puttersijs mengeling 1 op 1 gemengd.

    Ik voer geen pinkies alleen 1 a 2 keer in de week een beetje eivoer met hoge eitwit concentratie.

    Wat teunisbloem stengels en elk jaar hang ik in de winter een vetbol in de voliere, de putters zijn er gek op

    Waaraan kan je merken dat jouw vogels het niet goed doen?
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door populier
      Wat ik zo lees is je voer prima.

      Ik voer precies het zelfde, wildzangzaad en puttersijs mengeling 1 op 1 gemengd.

      Ik voer geen pinkies alleen 1 a 2 keer in de week een beetje eivoer met hoge eitwit concentratie.

      Wat teunisbloem stengels en elk jaar hang ik in de winter een vetbol in de voliere, de putters zijn er gek op

      Waaraan kan je merken dat jouw vogels het niet goed doen?
      Ze doen het juist wel goed maar vroeg mij af of het voldoende is. Je blijft zoeken denk ik. Op dit mengsel had ik vorig jaar groenvink jongen, kneu jongen en Europese kanarie.
      Ander punt is nagenoeg voor ieder soort heb je wel apart voer en zodoende ook mijn gedachte gang.
      Jo

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Vinkie
        Ander punt is nagenoeg voor ieder soort heb je wel apart voer en zodoende ook mijn gedachte gang.
        Klopt , je ziet idd. steeds meer mengsels voor specifieke soorten op zich.

        Maar die waren er vroeger allemaal niet, en werder net zo goed met jouw genoemde soorten gekweekt.

        Zoals je al zegt heb je van diversen soorten gekweekt, ik denk dat dat al het teken is dat je goed zit met je voer.
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking

        Working...
        X