Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voedersysteem tijdens de vakantie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voedersysteem tijdens de vakantie


  • #2
    Hoi Vicky

    Over dit onderwerp is al vaker gediscusieerd op het forum. Er zit ook een zoekmachine hier.

    Je kunt alles wel automatizeren maar uiteindelijk kan er met dat gedoe ook wel wat mis gaan. Dus iemand die dagelijks alles even naloopt is toch wel het handigste.
    Een goede buur is beter dan een verre vriend, dus in voorbereiding van je vakantie mischien nu al iemand introduceren in je vogel wereld?

    Water voor tien dagen vind ik soewieso al link, met of zonder bergkristal.

    Ziektes, verwondingen, een rat of muizen, noem maar op. Voor mij toch liever een vriend of kennis.

    Succes

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        ik ben het met kees eens.
        Je kan het beste iemand zoeken in je buurt die je vogels even wil voeren.
        Ik denk dat een goede buur je gezelsschapsvoliere prima moet kunnen bijhouden.
        Water kan via de buitenkant prima gegeven worden.
        Als je je voerbak in een grotere bak legt en zorgt dat het droog staat, tegen de rand van je voliere
        kun je misschien met een trechter en tuinslang en een standaard voerbak voor de juiste hoeveelheid iedere leek je vogels toevertrouwen.
        gr. Ben
        Groeten, Ben

        Opmerking


        • #5
          Tja, jouw hobby is vogels, hun hobby is vakantie.

          Je eist het deel geld op waar je recht op hebt, en koopt dan net dat ene koppel vogels die je altijd al wou hebben.

          Jaren plezier heb je dan van je hobby.
          Dan zijn de problemen van voeren en watergeven vanzelf opgelost, want jij zit er heerlijk van te genieten en hebt alle vertrouwde dingen bij de hand
          Met vriendelijke groet:
          Henk.

          Opmerking


          • #6
            Een stuk steen ,,ook al is dat bergkristal ,zal nooit stilstaand water schoon kunnen houden.

            Opmerking


            • #7
              tim

              ik heb een gezelschap voliere en ik voer met een voerautomaat van kooikarpers
              en heb er een digitale timer tussen zitten.voer over de de hele dag.
              met 10 maal per dag een kleine hoeveelheid voer. zodra hij voer begint te geven vliegen de vogels er heen. kan voor 14 dagen voer in. maar kijk elke dag en gooi het oude voer eruit.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door pool
                ik heb een gezelschap voliere en ik voer met een voerautomaat van kooikarpers
                en heb er een digitale timer tussen zitten.voer over de de hele dag.
                met 10 maal per dag een kleine hoeveelheid voer. zodra hij voer begint te geven vliegen de vogels er heen. kan voor 14 dagen voer in. maar kijk elke dag en gooi het oude voer eruit.

                Opmerking


                • #9
                  voerautomaat

                  www.nikos.nl ik heb dan de cloverleaf.

                  eerst uit getest hoe hij per minut geeft.
                  voergrasparkietenzaad en neophema s zaad gaat super.

                  heb bak van 50 cm bij 80 cm rond gat in hoek met plaatje erop emmer eronder kunt mooi schoon maken.
                  heb de bak buiten de binnenvoliere met een schijf er tussen dan kun je de vogels altijd vangen.

                  Opmerking


                  • #10
                    deze website bestaat niet (meer)

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door pool
                      www.nikos.nl ik heb dan de cloverleaf.

                      eerst uit getest hoe hij per minut geeft.
                      voergrasparkietenzaad en neophema s zaad gaat super.

                      heb bak van 50 cm bij 80 cm rond gat in hoek met plaatje erop emmer eronder kunt mooi schoon maken.
                      heb de bak buiten de binnenvoliere met een schijf er tussen dan kun je de vogels altijd vangen.
                      Op nikos kan ik geen voerautomaten voor vissen vinden.
                      Hier staat de "cloverleaf" wel op:

                      Vr.groeten van
                      Antoni





                      homepage:
                      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                      Opmerking


                      • #12
                        het moet "nikoi" zijn
                        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

                        Opmerking

                        Working...
                        X