Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer inbraak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    "we"zijn er bijna, nog een paar puntjes glad strijken

    Oorspronkelijk geplaatst door ele
    Dan lees je iets wat er niet staat en om te weten wat er werkelijk bedoeld wordt zou je je in die ander moeten verplaatsen.
    .
    leg mij eens uit hoe ik dit moet lezen dan :


    Oorspronkelijk geplaatst door ele

    Ik hoop wel dat je een kogel hebt bewaard voor de echte dief of zat die in die kerk?
    opmerkingen als gelukkig leven we niet in Amerika ( en dat is dan ook gelijk het enigste juiste wat men daar schreef, laat het aub geen amerika worden hier) daar zou het geen tweede keer gebeuren( ander forum lid) en kogel bewaren bla bla.........nou ja lees de rest maar, kogels gebruik je om te doden of te verwonden in beide gevallen totale waanzin en zeker als het gaat om wat vogeltjes, zeg waarde 1000 euro? ook al was het een miljoen euro,een mensen leven is in mijn ogen nog altijd onvervangbaar en alle problemen( voor dader en slachtoffer alsook voor familie dader en familie slachtoffer) die na zo'n actie als gevolg hebben zijn het echt niet waard hoor die paar vogeltjes.

    of moet ik lezen sommige kerkbezoekers zijn vogeldieven ?

    of was het een verbuiging/creatief gemanipuleerde actie van het spreekwoord: de kogel is door de kerk? nou lees de betekenis maar goed ervan.( en niet het stukje alleen van : na lang beraad een beslissing genomen die onomkeerbaar is).

    geen van dit alle? dan zou je duidelijker moeten gaan schrijven zodat het op maar 1 manier te intrepeteren valt


    Oorspronkelijk geplaatst door ele
    Het scheiden van vader en kind gebeurt ook wanneer de vader in een gevangenis zou zitten.



    mvg.
    waarom ik schreef discussie onmogelijk word op zeer pijnlijke wijze weer zichtbaar.

    als jij niet kan/wil inzien dat scheiden vader en kind(eren) etc. door dood of door opsluiting toch "iets"anders is als je schrijft om je gelijk te willen halen:

    dan leg ik het je nog 1 keer uit (ik dacht echt dat je het wel zou begrijpen wat ik bedoelde en ja je heb gelijk met de door mij aangehaalde bovenstaande quote)

    maargoed in beide gevallen kan men "de vader" blijven bezoeken
    1aan bij het graf
    2 in de gevangenis
    zal het gevoel van kinderen /familie anders zijn bij optie 1 dan bij optie 2 ? denk het wel toch? voor welke optie zou de "onschuldige familie"kiezen denk jij?
    zie het verschil tussen scheiden en scheiden .


    diefstal zit niet in de genen,is geen erfelijkheidskwestie, is een kwestie van bepaalde keuzes op bepaalde momenten in het leven (moeten) maken al dan niet onderhevig aan verschillende invloeden/factoren /leefmilieu etc.

    maar ik begrijp dat je het laatste woord wilt en het gelijk aan je zijde wil hebben? prima, hier bij deze.
    je heb gelijk en ik heb ongelijk.

    regel 1 en 2 van forum kan ook gewoon hier zijn doorgang hebben ( en ja ik begrijp ze maar al te goed die forum regels):
    regel 1: moderator heeft altijd gelijk
    regel 2 : heeft moderator geen gelijk dan treed regel 1 in werking.

    ik heb er geen moeite mee hoor even goeie vrienden. ( sorry...........................ik ben nu eenmaal een lastig ventje, geen meeloper, beetje tegendraads etc.)
    men kan nu eenmaal het niet altijd met elkander eens zijn.

    ik wilde maar bij deze echt met het afsluiten van 2012 ook deze echt zinloze discussie maar echt afsluiten.

    gelukkig 2013

    voel vrij om te reageren maar antwoord, nee echt niet meer
    heeft met "iets van goede voornemens " heet dat geloof ik te maken.

    Opmerking


    • #32
      De laatste vraag in mijn vorige berichtje heb je overgeslagen. ik heb daar geen moeite mee, maar mag ik daar al conclusies uit trekken?


      Je legt mij iets in de mond, dan stel je vragen en ik zou het laatste woord willen hebben?
      Het is mij wel zalig.


      @ Klaas, er zitten een aantal van 1 van de bij jou gestolen vogelsoort bij een bekende handelaar hier in de omgeving, je weet wel (neem ik aan)
      Je zou zelf ff een kijkje kunnen nemen of als je de ringnummers doorgeeft zou ik voor je willen kijken.

      Een fijne jaarwisseling toegewenst.

      Opmerking


      • #33
        Oorspronkelijk geplaatst door bonkje

        het gaat om de volgende vogels

        8 pimpelmees ring nummer bec 3304
        2 gekraagde roodstaart bec 3304


        klaas
        zijn er nog meer vogels gestolen dan of kijk ik er over heen ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #34
          bec 3304 lijkt mij het kwekersnummer?
          Er zullen toch ook volgnummers op de ringen staan?

          Opmerking


          • #35
            maar als er vogels zitten met het kweeknummer van Klaas, is dat reden genoeg om verdere actie te ondernemen.

            dus als ik jou was ging ik even kijken.........
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #36
              Ik heb niet gekeken naar de ringnummers of kweeknummers omdat ik toen nog niet wist dat er van die soort waren gestolen.
              Wel weet ik of het mannen of poppen waren. Misschien dat Klaas mij een reisje kan besparen door het geslacht te zeggen?

              Opmerking


              • #37
                @ele

                daar zaten 2 mannen en een pop zeker
                losse man in de kooi boven in de hoek en het koppel in een ander er onder want die heb ik bij een handelaar zien zitten bij klaas in de buurt

                en deze handelaar adverteerde er ook mee vorige week zowel op mp en vogel mp

                Opmerking


                • #38
                  hey


                  ik heb deze vogels bekeken ele en dit zijn de mijne helaas niet deze vogels zitten daar ook al een tijdje

                  en er zijn idd wel volgnummers maar deze houdt ik achter de hand hier heb ik mijn reden voor...

                  wel een lichtje in de duisternis zoals het nu lijkt keert de verzekering uit dus kan ik weer opzoek naar nieuwe vogels

                  mvg klaas
                  Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                  Opmerking


                  • #39
                    Ok jammer Klaas, het was een mogelijkheid geweest, je weet het nooit.




                    Iets over het gebruik van aanhalingstekens: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/ad...nhalingstekens

                    Opmerking


                    • #40
                      In Nijverdal was het weer raak, een dorp hier niet ver vandaan:



                      Zelfs de voerbakken namen ze mee.
                      Met vriendelijke groet:
                      Henk.

                      Opmerking


                      • #41
                        stelen .

                        ik snap dat niet : dat stelen ?.

                        koop webcam , en slaap bie je vogeltjes. snap er niks van ?

                        Opmerking


                        • #42
                          motief inbrekers: geld
                          motief eigenaren: tijd

                          Opmerking

                          Working...
                          X