Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 42

Onderwerp: weer inbraak

Super Moderator ele's Avatar
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkje Bekijk Bericht
    de kogel is door de kerk en ik ga door maar wel in mindere mate
    mvg klaas
    Balen Klaas, maar dat je door zou gaan met vogels had ik eigenlijk wel verwacht.
    Zodra je eenmaal met het vogelvirus bent besmet lijkt er geen ontkomen meer aan.

Ik hoop wel dat je een kogel hebt bewaard voor de echte dief of zat die in die kerk?

Wanneer is dit gebeurd Klaas en waren de gekraagde roodstaarten mannen, poppen ??
    Welke volgnummers hadden de vogels?

mvg. Eelke

Senior lid nilo1804's Avatar
    Thanks
    0
    ze halen de ringen eraf en ze zijn niet meer herkenbaar ,je kan er alles meedoen.[/QUOTE]

als de ring eraf is, ik neem aan dat iemand die met (dure) EC kweekt wel de regeltjes weet voor ringen. dan valt het toch op als een vogel geen ring heeft. ze zijn dan niet meer herkenbaar maar toch, wie koopt een vogel zonder ring met kans op een fikse boete?

Stamgast loodje's Avatar
    Thanks
    41
    Heel erg balen Klaas, maar wel heel positief dat je het niet op geeft.
    Ik wens je veel sterkte en ook veel succes met je hobby.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Stamgast
    Thanks
    0

Red face zal het wel verkeerd zien

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens Bekijk Bericht
    Op dat gebied is het nog jammer dat je niet in Amerika woont, daar zouden ze geen tweede keer terug kunnen komen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht

Ik hoop wel dat je een kogel hebt bewaard voor de echte dief of zat die in die kerk?

mvg. Eelke
    sorry dat ik het zeg maar zijn dit niet een beetje erge domme "uitspraken"?

men moet dus diegene die vogels steelt dood schieten/maken?
    voor een paar vogeltjes?

heel je eigen leven( nog meer dan bij het niet betrappen van dader bij diefstal en de impact dit al heeft op alles) inclusief die van gezin en familie overhoop gooien vanwege een paar vogeltjes ? ( heb ik het niet eens over de familie van de dader, oké ik begrijp maar al te goed dat men daar niet direct zijn medeleven aan betuigt maar wat kan een klein kindje eraan doen als zijn vader vogels steelt??).

ik geloof dat dit het niet waard is.

dat men zo denkt in de emotie kan ik me nog wel "iets"bij voorstellen , maar uit spreken mag men dit nooit, is een vorm van aanzetten tot moord/doodslag of pogingen daar toe op een openbaar forum.

veel wijsheid toegewenst in het jaar 2013

klaas kan niet veel meer doen dan nog meer proberen zijn boeltje te beschermen/beveiligen en hopen dat de daders een keertje op een "normale"manier tegen de lamp lopen.
    als men vind dat de straffen die erop staan te licht zijn dan moet men bij de wet zijn,niet voor eigen rechter gaan spelen of de politie er op aan kijken.

als men vind dat daders op you-tube te zien mogen zijn dan zal men eerst de wetgeving moeten willen veranderen van dit landje, word er niks veranderd dan is plaatser zelf schuldig "aan bepaalde feiten".
    plaats men bewijsfilmpje en dader loop tegen de lamp ( door you-tube filmpje) dan is dit een zeer goed middel voor advocaat van dader om strafvermindering of vrijpleiting te bedingen voor zijn client.

gr

Senior lid
    Thanks
    5
    Beste Bonkje,
    Knap dat je door gaat. Ik zou zijn gestopt. Ik vrees dat het je weer gaat overkomen. Voor de derde keer? en een specifieke vogel? Het zijn dezelfde schurken van de vorige twee keer. Bovendien zijn het vrienden van jou "vrienden".
    God straft altijd. Vroeg of laat. Geniet van je kerst.

Thanks
    11

Talking

Waar lees je "dood schieten / maken"? Dat is wel heel erg rigoreus.

"Zolang de appel hangt aan een boom groeit ie nog",
    "zachte heelmeesters houden werk" en "al is het recht nog zo snel, dieven blijven er wel":
    Misschien is een klein kindje wel beter af zonder zijn vader die het verschil niet kent tussen "mijn en dein"?

Senior lid bonkje's Avatar
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning Bekijk Bericht
    sorry dat ik het zeg maar zijn dit niet een beetje erge domme "uitspraken"?

men moet dus diegene die vogels steelt dood schieten/maken?
    voor een paar vogeltjes?

heel je eigen leven( nog meer dan bij het niet betrappen van dader bij diefstal en de impact dit al heeft op alles) inclusief die van gezin en familie overhoop gooien vanwege een paar vogeltjes ? ( heb ik het niet eens over de familie van de dader, oké ik begrijp maar al te goed dat men daar niet direct zijn medeleven aan betuigt maar wat kan een klein kindje eraan doen als zijn vader vogels steelt??).

ik geloof dat dit het niet waard is.

dat men zo denkt in de emotie kan ik me nog wel "iets"bij voorstellen , maar uit spreken mag men dit nooit, is een vorm van aanzetten tot moord/doodslag of pogingen daar toe op een openbaar forum.

veel wijsheid toegewenst in het jaar 2013

klaas kan niet veel meer doen dan nog meer proberen zijn boeltje te beschermen/beveiligen en hopen dat de daders een keertje op een "normale"manier tegen de lamp lopen.
    als men vind dat de straffen die erop staan te licht zijn dan moet men bij de wet zijn,niet voor eigen rechter gaan spelen of de politie er op aan kijken.

als men vind dat daders op you-tube te zien mogen zijn dan zal men eerst de wetgeving moeten willen veranderen van dit landje, word er niks veranderd dan is plaatser zelf schuldig "aan bepaalde feiten".
    plaats men bewijsfilmpje en dader loop tegen de lamp ( door you-tube filmpje) dan is dit een zeer goed middel voor advocaat van dader om strafvermindering of vrijpleiting te bedingen voor zijn client.

gr

zeer simpel hier ben ik helemaal mee eens natuurlijk heb ik ook gezegd als ik die gasten krijg ...........maar wat heb je er aan ten eerste heb je jezelf en je gezin er mee en ten tweede de dader zijn gezin ook
    hopelijk worden ze nog eens gepakt al heb ik dat niet hoog omdat de politie er wel heel makkelijk over doet
    helaas is dit mij weer overkomen en zal ik nog meer moeten beveiligen
    maarja nu genoeg getreurd en de kop er weer voor en proberen er nog iets van te maken
    vergeet de schade na de tijd niet heb nu 2 vogels verloren door stress hopelijk blijft hierbij en ga ik er weer vol goede moet tegen aan

mvg klaas
    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Stamgast
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht
    Waar lees je "dood schieten / maken"? Dat is wel heel erg rigoreus.

"Zolang de appel hangt aan een boom groeit ie nog",
    "zachte heelmeesters houden werk" en "al is het recht nog zo snel, dieven blijven er wel":
    Misschien is een klein kindje wel beter af zonder zijn vader die het verschil niet kent tussen "mijn en dein"?
    dat lees ik tussen de regels door( en ik weet wat ik lees) , maar jij bedoelt met een kogel er gratis bijgeven bij diefstal of zo aan dader?
    of je bedoel hem maar lichtjes verwonden door hem in zijn knieën te schieten ?, nee dan heb je het voor elkaar , de rest van je leven moeten werken en in armoede leven om het feit dat je een schadevergoeding moet ophoesten. oh oh oh
    maar ik snap het ,je heb in i.i.g. je vogeltjes dan nog

nee is geen onderwerp om grapjes over te maken.

en een kind hoort zijn vader niet te verliezen voor "zoiets", belachelijke uitspraak, zo'n vader moet beboet en berecht worden, zoals het hoort volgens ons democratisch rechtsysteem, ben je het er niet mee eens dan moet je gaan klagen bij de wet makers, niet bij mij.

maargoed ik vind het wel best verder, ik ben klaar in dit topic. (discussie onmogelijk).

bonkje sterkte en jij komt er wel bovenop ,gewoon een goed jaar "draaien"en je heb alles zo weer vol met de meest mooie soorten.

gr

Stamgast natuurkweker's Avatar
    Thanks
    0
    jeetje klaas wat lees ik nu
    vreselijk joh ik heb hier geen woorden voor
    ik zou ook zoiets denken als ik ze te pakken kreeg kregen ze van mijn ook een kogel
    en ja degene die jou vogels gestolen heeft wat blijft daar nog van over .
    door stress sneuvelde die misschien ook bij de dader wat heeft het dan voor nut gehad voor ze te stelen .
    grrrrrrrrrrrrrr balen hoor.

Thanks
    11
    dat lees ik tussen de regels door( en ik weet wat ik lees) , maar jij bedoelt met een kogel er gratis bijgeven bij diefstal of zo aan dader?
    Dan lees je iets wat er niet staat en om te weten wat er werkelijk bedoeld wordt zou je je in die ander moeten verplaatsen.
    Het scheiden van vader en kind gebeurt ook wanneer de vader in een gevangenis zou zitten.
    Misschien is het een erfelijke aandoening / afwijking om niet van andermans spulletjes af te kunnen blijven?

of je bedoel hem maar lichtjes verwonden door hem in zijn knieën te schieten ?, nee dan heb je het voor elkaar , de rest van je leven moeten werken en in armoede leven om het feit dat je een schadevergoeding moet ophoesten. oh oh oh
    maar ik snap het ,je heb in i.i.g. je vogeltjes dan nog
    Een 100% foute conclusie.

nee is geen onderwerp om grapjes over te maken
    Inderdaad.

en een kind hoort zijn vader niet te verliezen voor "zoiets", belachelijke uitspraak, zo'n vader moet beboet en berecht worden, zoals het hoort volgens ons democratisch rechtsysteem,
    Inderdaad.

ben je het er niet mee eens dan moet je gaan klagen bij de wet makers, niet bij mij
    Wetten en regels zijn een weergave van menselijke onmacht / tekortkomingen en zijn afhankelijk van "tijd" en "plaats". Ik merk alleen maar op dat je van een woordspeling iets maakt wat er niet wordt bedoeld.

maargoed ik vind het wel best verder, ik ben klaar in dit topic. (discussie onmogelijk)
    Wie zoekt zal vinden en als men niet vind is het zoek.

bonkje sterkte en jij komt er wel bovenop ,gewoon een goed jaar "draaien"en je heb alles zo weer vol met de meest mooie soorten.
    gr
    Vanwaar die leestekens?

mvg.

Forum Rechten