Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer inbraak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Veel sterkte, echt erg dat mensen hiertoe in staat zijn.
    Op dat gebied is het nog jammer dat je niet in Amerika woont, daar zouden ze geen tweede keer terug kunnen komen...
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

    Opmerking


    • #17
      [QUOTE=gert bronkhorst;205529]ik snap niet wat ze met die gestolen vogels doen? er moeten toch afnemers voor zijn en wat doen die er dan weer mee?kweken?
      het is wel raar vind ik dat je nooit hoort dat er weer een vogel teruggevonden word want je zou toch zeggen dat ze vroeg of laat weer ergens opduiken moeten?
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++
      antwoord

      ze halen de ringen eraf en ze zijn niet meer herkenbaar ,je kan er alles meedoen.

      Opmerking


      • #18
        Niet iedereen gaat een ring bekijken als hij een vogel heeft gekocht.
        En ook niet iedereen maakt er zich er druk om waar de vogel vandaan komt.

        Is niet alleen met vogels zo ,hoor ,,maar met alles wat gestolen wordt.

        Opmerking


        • #19
          Strookt geheel niet met mijn kerstgedachte, maar toch:
          Op 'e bealch jaan, bliksem!
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

          Opmerking


          • #20
            iedereen bedankt voor de steun doet je goed

            de kogel is door de kerk en ik ga door maar wel in mindere mate


            mvg klaas
            Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
              de kogel is door de kerk en ik ga door maar wel in mindere mate
              mvg klaas
              Balen Klaas, maar dat je door zou gaan met vogels had ik eigenlijk wel verwacht.
              Zodra je eenmaal met het vogelvirus bent besmet lijkt er geen ontkomen meer aan.

              Ik hoop wel dat je een kogel hebt bewaard voor de echte dief of zat die in die kerk?

              Wanneer is dit gebeurd Klaas en waren de gekraagde roodstaarten mannen, poppen ??
              Welke volgnummers hadden de vogels?


              mvg. Eelke

              Opmerking


              • #22
                ze halen de ringen eraf en ze zijn niet meer herkenbaar ,je kan er alles meedoen.[/QUOTE]

                als de ring eraf is, ik neem aan dat iemand die met (dure) EC kweekt wel de regeltjes weet voor ringen. dan valt het toch op als een vogel geen ring heeft. ze zijn dan niet meer herkenbaar maar toch, wie koopt een vogel zonder ring met kans op een fikse boete?
                Klik hier voor Mijn Gordelgrasvink kweek

                Opmerking


                • #23
                  Heel erg balen Klaas, maar wel heel positief dat je het niet op geeft.
                  Ik wens je veel sterkte en ook veel succes met je hobby.
                  groetjes
                  Heidi

                  Neem eens een kijkje op mijn site.
                  http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                  Opmerking


                  • #24
                    zal het wel verkeerd zien

                    Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                    Op dat gebied is het nog jammer dat je niet in Amerika woont, daar zouden ze geen tweede keer terug kunnen komen...
                    Oorspronkelijk geplaatst door ele

                    Ik hoop wel dat je een kogel hebt bewaard voor de echte dief of zat die in die kerk?



                    mvg. Eelke

                    Opmerking


                    • #25
                      Beste Bonkje,
                      Knap dat je door gaat. Ik zou zijn gestopt. Ik vrees dat het je weer gaat overkomen. Voor de derde keer? en een specifieke vogel? Het zijn dezelfde schurken van de vorige twee keer. Bovendien zijn het vrienden van jou "vrienden".
                      God straft altijd. Vroeg of laat. Geniet van je kerst.

                      Opmerking


                      • #26
                        Waar lees je "dood schieten / maken"? Dat is wel heel erg rigoreus.


                        "Zolang de appel hangt aan een boom groeit ie nog",
                        "zachte heelmeesters houden werk" en "al is het recht nog zo snel, dieven blijven er wel":
                        Misschien is een klein kindje wel beter af zonder zijn vader die het verschil niet kent tussen "mijn en dein"?

                        Opmerking


                        • #27

                          zeer simpel hier ben ik helemaal mee eens natuurlijk heb ik ook gezegd als ik die gasten krijg ...........maar wat heb je er aan ten eerste heb je jezelf en je gezin er mee en ten tweede de dader zijn gezin ook
                          hopelijk worden ze nog eens gepakt al heb ik dat niet hoog omdat de politie er wel heel makkelijk over doet
                          helaas is dit mij weer overkomen en zal ik nog meer moeten beveiligen
                          maarja nu genoeg getreurd en de kop er weer voor en proberen er nog iets van te maken
                          vergeet de schade na de tijd niet heb nu 2 vogels verloren door stress hopelijk blijft hierbij en ga ik er weer vol goede moet tegen aan

                          mvg klaas
                          Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                          Opmerking


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door ele
                            Waar lees je "dood schieten / maken"? Dat is wel heel erg rigoreus.


                            "Zolang de appel hangt aan een boom groeit ie nog",
                            "zachte heelmeesters houden werk" en "al is het recht nog zo snel, dieven blijven er wel":
                            Misschien is een klein kindje wel beter af zonder zijn vader die het verschil niet kent tussen "mijn en dein"?

                            Opmerking


                            • #29
                              jeetje klaas wat lees ik nu
                              vreselijk joh ik heb hier geen woorden voor
                              ik zou ook zoiets denken als ik ze te pakken kreeg kregen ze van mijn ook een kogel
                              en ja degene die jou vogels gestolen heeft wat blijft daar nog van over .
                              door stress sneuvelde die misschien ook bij de dader wat heeft het dan voor nut gehad voor ze te stelen .
                              grrrrrrrrrrrrrr balen hoor.

                              Opmerking


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                dat lees ik tussen de regels door( en ik weet wat ik lees) , maar jij bedoelt met een kogel er gratis bijgeven bij diefstal of zo aan dader?
                                Dan lees je iets wat er niet staat en om te weten wat er werkelijk bedoeld wordt zou je je in die ander moeten verplaatsen.
                                Het scheiden van vader en kind gebeurt ook wanneer de vader in een gevangenis zou zitten.
                                Misschien is het een erfelijke aandoening / afwijking om niet van andermans spulletjes af te kunnen blijven?

                                Een 100% foute conclusie.

                                Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                nee is geen onderwerp om grapjes over te maken
                                Inderdaad.

                                Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                en een kind hoort zijn vader niet te verliezen voor "zoiets", belachelijke uitspraak, zo'n vader moet beboet en berecht worden, zoals het hoort volgens ons democratisch rechtsysteem,
                                Inderdaad.

                                Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                ben je het er niet mee eens dan moet je gaan klagen bij de wet makers, niet bij mij
                                Wetten en regels zijn een weergave van menselijke onmacht / tekortkomingen en zijn afhankelijk van "tijd" en "plaats". Ik merk alleen maar op dat je van een woordspeling iets maakt wat er niet wordt bedoeld.

                                Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                maargoed ik vind het wel best verder, ik ben klaar in dit topic. (discussie onmogelijk)
                                Wie zoekt zal vinden en als men niet vind is het zoek.

                                Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                                bonkje sterkte en jij komt er wel bovenop ,gewoon een goed jaar "draaien"en je heb alles zo weer vol met de meest mooie soorten.
                                gr
                                Vanwaar die leestekens?


                                mvg.

                                Opmerking

                                Working...
                                X