Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie loopt er nou achter of is het gemakzucht?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Geen dank Antoni, kan je hem nu invullen?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
      ik heb dat probleem laatst ook ondervonden met het moeten invullen van een inschrijfformulier, en ik heb dat toen ook gedaan door er een screenpic van te maken ,toen deze in foto programma ingevuld door tekst in te voegen daar waar het moest.
      en dat id. ingevoegd bij inschrijvingsmail.

      ik betrapte me erop dat ik toen dacht : "ze maken het er niet gemakkelijker op zo voor de oudjes".

      en met oudjes bedoel ik dan(i.i.g niemand persoonlijk) een beetje het gros gedeelte die nog van de oude stempel is binnen onze hobby.(de groep dus waarvan menig tentoonstelling of club het toch van moet hebben).

      succes antonie maar 1 troost als ik het kan dan gelukt het jou ook zeker.

      mvg

      Hahaha.
      In ieder geval hartelijk dank.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Geen dank Antoni, kan je hem nu invullen?
        Is gelukt Henk.
        De toetsen reageerden niet helemaal correct,maar na wat aanrommelen
        is alles ok.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #19
          Mooi zo, kan jij ook weer rustig slapen gaan straks.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
            Zoals gewoonlijk ben je weer verkeerd bezig.
            Als ik schrijf dat er hier maar 1 brievenbus in de wijk is,dan is dat zo.
            en niet om de hoek zoals bij jouw bejaardenhuis. Want daar staat er nl. wel een.
            Postzegels zijn hier in het geheel niet te koop.
            Giro-enveloppen worden mij op telefonisch verzoek door de ING toegezonden. Een pakket stuur ik per DHL die hier een service-punt
            heeft.
            Misschien kan dat je enigszins overtuigen. Hoewel ik daar mijn twijfels
            over heb gezien je onvriendelijke opmerking.
            Giro enveloppe gebruikt volgens mij niemand meer ,,en als iemand die zouw willen hebben dan moet je die gewoon op het ING kantoor gaan halen ,dat ze die op postkantoren zouden hebben is allang niet meer zo.

            Als je niet de gehele dag achter de geraniums zit kom je toch waarschijnlijk meerdere keren per week langs een brievenbus en ook regelmatig in een winkel waar ze wel postzegels hebben.
            Zorg gewoon dat je postzegels op voorraad hebt ,dan is dat ook geen probleem.
            Zelfs kun je eens per jaar postzegels kopen aan je eigen voordeur ( de kinder postzegels)

            Opmerking


            • #21

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                Giro enveloppe gebruikt volgens mij niemand meer ,,en als iemand die zouw willen hebben dan moet je die gewoon op het ING kantoor gaan halen ,dat ze die op postkantoren zouden hebben is allang niet meer zo.

                Als je niet de gehele dag achter de geraniums zit kom je toch waarschijnlijk meerdere keren per week langs een brievenbus en ook regelmatig in een winkel waar ze wel postzegels hebben.
                Zorg gewoon dat je postzegels op voorraad hebt ,dan is dat ook geen probleem.
                Zelfs kun je eens per jaar postzegels kopen aan je eigen voordeur ( de kinder postzegels)
                Probleem was al opgelost Animal.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                  Giro enveloppe gebruikt volgens mij niemand meer ,,en als iemand die zouw willen hebben dan moet je die gewoon op het ING kantoor gaan halen ,dat ze die op postkantoren zouden hebben is allang niet meer zo.

                  Als je niet de gehele dag achter de geraniums zit kom je toch waarschijnlijk meerdere keren per week langs een brievenbus en ook regelmatig in een winkel waar ze wel postzegels hebben.
                  Zorg gewoon dat je postzegels op voorraad hebt ,dan is dat ook geen probleem.
                  Zelfs kun je eens per jaar postzegels kopen aan je eigen voordeur ( de kinder postzegels)
                  Je bent ook nu weer verkeerd bezig. Giro-enveloppen worden nl. nog steeds gebruikt. Zeker i.v.m. acceptgiro's. Aan de deur wordt niet gekocht. Wordt eens wakker uit je narcose.Computerformulieren worden normaal
                  op de computer ingevuld en per e-mail verzonden. Of vul jij de formulieren nog in met een kroontjespen in het bejaardenhuis om dan met de lift naar beneden te zakken om je post in de oranje brievenbus te doen.
                  Zorg er dan wel voor deze in het juiste vak te deponeren of doet dat
                  de bejaardenhulp dat voor je.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking

                  Working...
                  X