Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waterfles, hoe vullen zonder knoeien?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Waterfles, hoe vullen zonder knoeien?

    Hoi allemaal,

    Misschien een beetje een gekke vraag, maar met de winter in aantocht willen wij als het gaat vriezen een verwarmingselementje, speciaal voor waterflessen, gaan gebruiken.

    Nu is het nodig dat het elementje te allen tijde onder water staat. En daar komt mijn 'probleem'.

    Ik heb zo een drinkfles http://www.webshopgeldof.nl/a-229646...es-glas-fauna/

    Die vul je onder de kraan, onderstel er op en omdraaien maar.
    Alleen bij dat omdraaien valt ca. 1/3 water er uit. Ik kan hem nooit helemaal gevuld krijgen hierdoor en ben bang dat straks het verwarmingselementje niet helemaal onder water kan staan en dus werkeloos in zijn doosje blijft liggen.

    Hoe doen jullie dat met die drinkflessen?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

    Groeten,
    Cynthia
    Terug van weggeweest

  • #2
    Helemaal vullen en met een snelle beweging omdraaien.

    mvg Jan

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door janh11
      Helemaal vullen en met een snelle beweging omdraaien.

      mvg Jan
      Dat probeer ik ook, maar het blijft een knoeiboel
      Terug van weggeweest

      Opmerking


      • #4
        Hallo;

        Ik gebruik die potten niet, maar ik denk, dat als je het hele gebeuren onder water drukt in een emmer water en dan om zou draaien en uit het water hijsen, zou het dan lukken?
        Met vriendelijke groet:
        Henk.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
          Hallo;

          Ik gebruik die potten niet, maar ik denk, dat als je het hele gebeuren onder water drukt in een emmer water en dan om zou draaien en uit het water hijsen, zou het dan lukken?
          Wat een goed idee! Dank Henk, ik ga het morgen proberen!
          Terug van weggeweest

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
            Hallo;

            Ik gebruik die potten niet, maar ik denk, dat als je het hele gebeuren onder water drukt in een emmer water en dan om zou draaien en uit het water hijsen, zou het dan lukken?
            dat gaat 100 % goed ik heb deze flessen ook gehad. werkt op deze manier top
            gewoon de fles onder water en onder water de onderkant er op dan onder water om draaien geen probleem meer de fles zit dan helemaal vol

            Opmerking


            • #7
              O, kijk.

              Ik had die gedachte ergens in mijn achterhoofd.

              Weet ik zeker nog van de jaren 1970 en verder, toen ik nog valk- en grasparkieten had. in een voliere uiteraard
              Met vriendelijke groet:
              Henk.

              Opmerking


              • #8
                Terug van weggeweest

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    het kan zo simpel zijn als we elkaar helpen en de tips willen aan nemen

                    Opmerking


                    • #11
                      Hoi Medaar,

                      Vogels houden kan veel werk kosten, maar het is leuk werk. Anders moet je er niet aan beginnen toch? Omdat ik Multiple Sclerose heb en niet altijd vroeg mijn bed uit kan komen ivm energie, laat ik het water 's nachts in de voliere, zodat de vogels kunnen drinken, ook als zij eerder wakker zijn dan ik. En als ik wakker ben, ververs ik het water. Met zo'n verwarmingselementje bevriest het 's nachts in ieder geval niet.

                      Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                      het kan zo simpel zijn als we elkaar helpen en de tips willen aan nemen
                      Terug van weggeweest

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                        dat gaat 100 % goed ik heb deze flessen ook gehad. werkt op deze manier top
                        gewoon de fles onder water en onder water de onderkant er op dan onder water om draaien geen probleem meer de fles zit dan helemaal vol
                        Je hebt wel een grote emmer nodig.
                        je kunt de fles al zonder onderkant onder water draaien ,en dan in de normale stand ,onder water nog steeds ,op de onderkant zetten.
                        Gaat volgens mij eenvoudiger.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                          Je hebt wel een grote emmer nodig.
                          je kunt de fles al zonder onderkant onder water draaien ,en dan in de normale stand ,onder water nog steeds ,op de onderkant zetten.
                          Gaat volgens mij eenvoudiger.
                          We gaan het proberen vandaag. Ik heb een grote vierkante emmer (was vroeger een afvalbak) dus het moest vast lukken.

                          Bedankt voor het meedenken allen!

                          Groetjes,
                          Cynthia
                          Terug van weggeweest

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking

                            Working...
                            X