Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: Weer in mijn volière ingebroken.

Stamgast Antoni Hopmann's Avatar
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naruch Bekijk Bericht
    voor de 2 de maal in 3 jaar tijd is in mijn voliere ingebroken, witkeel,grijskop, agaat en wildkleur majorputters weg en een koppel split witte goudvinken.

ik wordt er moe van
    In en in triest.
    Om gek van te worden. Wat een smeerlappen,die dat op hun
    geweten hebben.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Erg balen weer allemaal, veel sterkte toegewenst.

Ik bewonder je doorzettings vermogen.

Wel gek dat de honden van de buren weer geen alarm hebben geslagen.
    Was er na het voorval niets te merken aan de honden, verdooft geweest ofzo? http://www.hbvl.be/limburg/genk/inbr...stcadeaus.aspx

Vervelend voor je Naruch,snap dat je de moed laat zakken.
    Misschien voorlopig alleen nog vogels binnen kweken?
    Ik hoop dat je nog kunt kweken komend seizoen,sterkte.
    Mvg,
    Kingfisher.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    299

klote man, ik hoop voor jou, dat je nog verder wil met je vogels. je doet het wel altijd goed....... van daar dat ze ook terug komen.

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    klote man, ik hoop voor jou, dat je nog verder wil met je vogels. je doet het wel altijd goed....... van daar dat ze ook terug komen.
    maar als ik met de vogels verder ga, niet meer met de speciale soorten, ik heb geen zin om weer maanden van alles bij elkaar te zoeken, een mooi bestand te kweken/op te zetten, om het daarna te laten jatten.

ik denk wel nog wat wildkleur putters en verder wat huis en tuin kanaries, heb ik vroeger, ook heel veel kweek plezier mee/van gehad.

andre 44
    Guest
    gewoon je hart volgen rudy dan komt het wel goed.
    als ik wildzang had dan had je wat van mij gekregen of je moet er wat kromsnavels bij willen hebben dan heb ik nog wel iets voor je

Senior lid
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naruch Bekijk Bericht
    dank voor het medeleven, na vorige inbraak heb ik mijn voliere veranderd, een tweede deur geplaats van ijzeren spijlen achter de houten deur, ijzeren spijlen voor de ramen, hier zijn ze ook niet binnen gekomen, wel hebben ze de houten deur open gekregen.

toen zijn ze via het dak binnen gekomen, normaal gesproken zou dan het alarm af moeten gaan, maar dit had ik deze keer natuurlijk vergeten
    aan te zetten.

ik verbouw mijn voliere nog één keer, maar worden dan mijn vogels nog een keer gestolen, gooi ik de handdoek in de ring.
    jammer naruch ik hoop dat je doorgaat . velen waarderen jouw bijdragen aan dit forum .je schrijf dat je spijlen achter de deur had . maar toch zijn ze via een andere deur binnengekomen . zitten daar geen spijlen achter ? en van dat alarm wat niet aanstond , werkt dat niet met een tijdschakelaar zodat je die niet elke keer hoeft aan te zetten ?

Senior lid
    Thanks
    0
    das echt kltn man .
    maar toch ff bijzeggen over adres enzo,vele denken dat ze adressen van internet lezen maar wat als je tt-speler bent staat ook adres naam telefoonnr bij en zelfs wat voor vogels je zitten hebt.

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
    jammer naruch ik hoop dat je doorgaat . velen waarderen jouw bijdragen aan dit forum .je schrijf dat je spijlen achter de deur had . maar toch zijn ze via een andere deur binnengekomen . zitten daar geen spijlen achter ? en van dat alarm wat niet aanstond , werkt dat niet met een tijdschakelaar zodat je die niet elke keer hoeft aan te zetten ?
    nee ze zijn door geen enkele deur of raam binnen gekomen, maar het dak open gebroken en laten daar nu net geen spijlen zitten (wat wel gaan komen) daar stonden de sensors op gericht.

ik had dus eigenlijk aan alles gedacht, behalve dat ik eens een keer vergat het alarm aan te zetten.

het alarm is op afstands bediening, de draadloze bewegings sensors en draadloze alarmcontacten zitten in/op de voliere en de alarmunit staat op een veilige plaats binnen in de woning.

dus de stroomdraad door knippen in de voliere heeft geen nut, en het alarm heeft ook nog eens een accu op om tijdens een stroomstoring toch zijn werk te kunnen doen, wel komt er waarschijnlijk nog een draadloze ip camera die 24 uur per dag binnen in voliere opneemt en eens in de week gewist wordt.

als het fout moet gaan, gaat het ook goed fout, want hoe groot is de kans ,dat je , je alarm vergeet aan te zetten, en dan net wordt ingebroken.

had ik maar zoveel "geluk" in de staatsloterij

Stamgast natuurkweker's Avatar
    Thanks
    0
    de vogelwereld word op deze manier steeds kleiner.
    waarom als ze ze pakken deze mensen niet hard genoeg gestraft worden .
    dus de volgende poging gerust weer herhalen .
    mijn gevoel zegt dat het dezelfde zijn maar pas op .
    je staat vaak versteld dat dit je eigen vrienden kunnen wezen .
    de wereld bestaat helaas uit afgunst en jaloezi en vooral in de wildzang wereld .
    daarom alleen al voor dat komt bij mijn geen wildzang binnen .
    als je zoiets in handen krijgt wil je toch vermoorden toch grrrrrrr.
    geeft nooit teveel info op sites
    heb je toevallig geen ringnummers van deze vogels???
    misschien dat iemand ze aan geboden krijgt?

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten