Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oproep aan de jeugd jonger dan 17

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Oproep aan de jeugd jonger dan 17

    Dit plekje van het forum was waarschijnlijk bedoeld om de jeugd een plekje te geven zodat ze als jeugd zouden kunnen worden herkend en ook als jeugd zouden kunnen worden geholpen met hun vogelhobby, het delen van de hobby, het oplossen van eventuele probleempjes, enz.

    Feit is dat er in werkelijkheid van dit gedeelte van het forum weinig gebruik wordt gemaakt en de jeugd op het hele forum z'n stem laat horen.
    Hier is helemaal niks mis mee, het is zelfs zeer leerzaam (voor jong en oud).


    Om echter wel als jongere te kunnen worden herkend hebben RobK en ondergetekende besloten om een duidelijk advies af te geven om duidelijk als jongere / jeugd herkenbaar te zijn voor de medeleden van het forum.
    Dit vanaf de leeftijd van 16 jaar en jonger.

    Dit herkenbaar zijn kun je doen door bijv. het woord "jeugd" of je leeftijd in je handtekening te zetten.

    P.S. In de forumregels is dit advies ook opgenomen: http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=10417



    mvg. Rob en Eelke

  • #2
    Ik voel me vaak nog 16 en wordt er hier thuis wel eens van beschuldigd dat ik net een klein kind ben

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      dat komt omdat je dit enige tijd geleden gelezen hebt:

      Naar de bioscoop
      Het echtpaar Van Deutekom wil een bioscoopje pakken. Mevrouw is een uur voor de spiegel bezig zich opmaken. Plotseling roept ze: "Henk, is het niet wonderbaarlijk hoe een goede make-up een vrouw kan verjongen?" Waarop hij zegt: "Ja schat, daarom zou ik nu maar stoppen, want de film is verboden voor onder de zestien.

      __________________
      Groet Henk.

      Gepost dus door Henk

      Opmerking

      Working...
      X