Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijs timbrado en waterslager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • prijs timbrado en waterslager

    hallo
    ik ben op zoek naar timbrado's of waterslagers. wat is een beetje een gangbare prijs voor 1 vogel?

    vriendelijke groet marthijn

  • #2
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Hangt er ook weer vanaf met welke doelstelling u deze zangkanaries aankoopt.. Wilt u aan zangwedstrijden doen? Dan ligt de prijs gegarandeerd hoger..

      Opmerking


      • #4
        bedankt voor de info tot nu toe.

        ik wil graag een paar in de volliere doen om van het mooie gezang te genieten en misschien mee gaan kweken. het is niet de bedoeling om aan zangwedstrijden mee te gaan doen

        ik had gister namelijk een waterslager gezien voor 17,50 dus dan is dat wel een redelijke prijs.
        kennen jullie misschien ook nog kwekers van timbrado's of waterslagers in de buurt van roden (DR)?

        groeten marthijn

        Opmerking


        • #5
          Graag gedaan kwekers ken ik niet in die regio

          Opmerking


          • #6
            prijs timbrado en waterslager

            Van donderdag 13 tot en met zaterdag 15 december 2012 is de NBvV district TT van Drenthe in Roden bij Onder de Linden (Brink 27). Je kunt daar 5-7 inzenders van waterslagers (meestal ca 100 vogels) verwachten. Timbrado's worden in het Noorden niet veel gekweekt, maar misschien kan dhr. Antoni Hopmann je wat adressen per email verstrekken.

            Opmerking


            • #7
              in 2010 hadden wij voor een kennis timbrado's gekocht op Apeldoorn. deze waren 30 euro per stuk

              Opmerking


              • #8
                allen erg bedankt voor de reacties.

                oke dan zal ik dan eens gaan kijken bij die TT
                is er bij z'n TT ook verkoop of alleen is er alleen het bekijken van de vogels?

                oke dan wacht ik nog even misschien reageert dhr. Antoni Hopmann nog wel op dit topic

                groeten marthijn

                Opmerking


                • #9
                  op Apeldoorn is wel een verkoop ja en ook worden er vogels tentoongesteld. zo'n 15.000, volgens de add.

                  Opmerking


                  • #10
                    prijs timbrado en waterslager

                    De gemelde District TT wordt georganiseerd door vv Vogelvriend Roden eo, secretaris F. v.d. Velde Geluklaan 33 Roden. Email: info@fredssite.nlinfo@fredssite.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Hallo ik ben opzoek naar een Timbrado zangkanarie. Kent iemand in de buurt van Zaanstad die ze verkoopt? groeten, Sandro

                      Opmerking


                      • #12
                        Op vogelmarktnet gezien. in Hoogkarspel en Purmerend

                        Opmerking


                        • #13
                          Ja weet ik maar is niet echt in de buurt, Purmerend wel maar die verkoopt koppeltje en ik wil alleen een mannetje, bedankt

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door jamiroquai Bekijk Bericht
                            Hangt er ook weer vanaf met welke doelstelling u deze zangkanaries aankoopt.. Wilt u aan zangwedstrijden doen? Dan ligt de prijs gegarandeerd hoger..
                            Ik heb al prijzen gezien van (kampioen)zangers van meer dan 300 euro..... en hoger !

                            Opmerking


                            • #15
                              Dat is Belgie Yoeshi, na de kweek gaan hier weer een paar goede zangers 2016 weg voor 25 a 30 euro.

                              Opmerking

                              Working...
                              X