Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blauwgrijs roodstaartje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • blauwgrijs roodstaartje

    zijn er mensen hier op het forum die blauwgrijze roodstaartjes buiten houden.
    wat zijn jullie bevindingen met de hardheid van de vogels.
    ik mag van de vrouw waarschijnlijk nog een kooi bijmaken maar zal groot genoeg zijn voor 1 koppel denk ik 1,5 lang 0,70 hoog en 0.70 diep.

  • #2
    Blauwgrijs roodstaartje zou ik binnen houden, zijn niet gehard voor het Nederlandse weertype zeker niet in de herfst en de winter.

    Opmerking


    • #3
      ik geloof dat ik ooit ergens op het forum iets gelezen heb dat iemand ze buiten houd dan wel met een geisoleerd nachthok natuurlijk.

      Opmerking


      • #4
        het blijven natuurlijk wel afrikaantjes dus ik zou er gewoon erg zuinig op zijn en het zekere voor het onzekere nemen

        Opmerking


        • #5
          Ik zou deze prachtige vogeltjes ook binnen houden.
          Onze winters zijn guur, nat en winderig, niet ideaal voor deze kleintjes.
          Succes als je ze hebt.
          groetjes
          Heidi

          Neem eens een kijkje op mijn site.
          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #6
            als ze niet buiten kunnen dan gaat het over binnen heb ik er op het moment geen plek voor.
            dan ga ik iets anders zoeken voor buiten(ik moet er nu gebruik van maken dat de vrouw instemd met nog een kooi natuurlijk)

            Opmerking


            • #7
              tja of je blijft heel trouw aan de vrouw of je loopt kans 2 erg mooie en niet meer veel voorkomende vogels kwijt te raken...

              Opmerking


              • #8
                ik wil ooit binnen de boel nog eens aanpakken mischien dan eens een koppel aanschaffen.
                voor nu lijkt het me niet zo'n goed idee als ik jullie zo hoor maar er zijn leuke vogels genoeg dus voor die kooi vind ik wel een ander mooi koppel.
                ik ga maar eens klussen ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

                Opmerking


                • #9
                  Wie komt hier piepen...???




                  Op donderdag 8 november zag ik het mannetje met een eierschaal door de voliere vliegen. Vandaag 2 december zijn de jongen uitgevlogen.

                  Op de foto samen met papa:


                  Sorry: weet ook niet hoe het komt dat de link geplaatst wordt en niet de foto zelf.

                  Opmerking


                  • #10
                    Heel erg mooi, gefeliciteerd.
                    Zoveel zijn er niet meer, wees er zuinig op.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      dat is een mooie verrassing......
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #12
                        Dat is een hele bijzondere kweek! Van harte! Maar je bent er nog niet. Nu eerst maar eens zelfstandig zien te krijgen.

                        Opmerking


                        • #13
                          Prachtig resultaat Secundo!

                          En na je productielijn van Jappen zal het je best lukken deze zelfstandig te krijgen.

                          Succes.

                          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                          Opmerking


                          • #14
                            Zo das mooi resultaat, gefeliciteerd.
                            Groeten Michael

                            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                            Opmerking


                            • #15
                              zo secundo mooi hoor ben er inderdaad maar zuinig op.
                              zeer mooie vogels.
                              ik zie dat je ze in een voliere hebt zitten heb jij een verwarmd nachthok of niet?
                              en zitten er andere vogels bij dit koppel?

                              Opmerking

                              Working...
                              X