Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tt kooi verven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • tt kooi verven

    goedendag,

    ik had een vraag. ik heb al een paar jaar universele tt kooitje (kleine) voor trope n enz. nu zijn de kooitjes aardig kaal geworden weet iemand wat voor verf ik het beste kan nemen prijs maakt niet uit

    het gaat over binnenzijde wit
    buiten zijde zwart(ik weet niet precies gewoon de kleuren die voor een tt kooi zij.

    b.v.d pieter van leenen
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Meestal worden daarvoor KK Forto lakken gebruikt.

    Hier wit en zwart http://www.koudijskleindiersport.nl/...o_verf_wit.htm
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door pieter vl
      goedendag,

      ik had een vraag. ik heb al een paar jaar universele tt kooitje (kleine) voor trope n enz. nu zijn de kooitjes aardig kaal geworden weet iemand wat voor verf ik het beste kan nemen prijs maakt niet uit

      het gaat over binnenzijde wit
      buiten zijde zwart(ik weet niet precies gewoon de kleuren die voor een tt kooi zij.

      b.v.d pieter van leenen
      Nou Pieter, als de prijs voor jou toch niet belangrijk is dan zou ik nieuwe bestellen.
      Ik moest ook weer aan de kwast en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel..... Dus, de poot erop gezet en meteen wat nieuwe besteld.
      Kan ik een ieder aanbevelen.

      gr
      Hans
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door populier
        Meestal worden daarvoor KK Forto lakken gebruikt.

        Hier wit en zwart http://www.koudijskleindiersport.nl/...o_verf_wit.htm
        bedankt ik kan er wat mee

        Opmerking


        • #5
          KK Forto lakken gebruik ik ook en niet alleen voor de tt kooien maar ook voor de broed kooien super spul

          Opmerking


          • #6
            je kan ook enkel de achterwand vervangen door zo'n witte vezelplaat gaat snel en kooi ziet er weer nieuw uit.grtn.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
              Nou Pieter, als de prijs voor jou toch niet belangrijk is dan zou ik nieuwe bestellen.
              Ik moest ook weer aan de kwast en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel..... Dus, de poot erop gezet en meteen wat nieuwe besteld.
              Kan ik een ieder aanbevelen.

              gr
              Hans
              wie trapt er nou in vredesnaam goeie tt kooien in elkaar ! doe jij dat met jouw vogelhokken en broedkooien ook als ze smerig zijn ? alles heeft zo zijn onderhoud nodig op zijn tijd . dit lijkt my onnodig versillen van materiaal

              Opmerking


              • #8
                @Loxia,

                Ik snap Hans wel een beetje, soms zijn je kooien het niet meer waard om te schilderen.

                Ik hebb vorig jaar 10 nieuwe en het jaar ervoor ook 10 nieuwe TT kooien gekocht bij een oude man die lid is bij onze club.

                Die vroeg 7,50 euro per TT kooi, en dan heb je het over hele mooie afgewerkte kooien.

                Voor dat geld kan je bijna niet gaan lopen tobben he.
                Moet er wel bij zeggen dat die man vanwege leeftijd er nu mee gestopt is.

                Ik heb de laatste 3 weken 12 nieuwe kunstof TT kooien gekocht voor de wedstrijden en gebruik de oudere houten om ze thuis op te kooien.

                Ik maak me dan niet zo druk om het wat geel geworden binnenkantje.
                http://wiggel.skyrock.com/

                Opmerking


                • #9
                  Tt kooien

                  Inderdaad wiggel zo heb ik het nu ook gedaan.
                  Ik heb er ook 10 gekocht van kunststof.
                  Ik ga wel even kijken of het goed gaat met parkieten erin.
                  Maar als ze zich goed houden dan haal ik er volgend jaar weer 10 bij.

                  Opmerking

                  Working...
                  X