Mededeling

Collapse
No announcement yet.

crimineel heeft meer rechte als een eerlijke burger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • crimineel heeft meer rechte als een eerlijke burger




    niet normaal meer je voeld het al aan komen deze mensen die zich gewoon hun hobby beschermen en zich zelf zullen wel moeten boete een criminineel heeft vrij spel in ons kikker landje
    walgelijk voor woorden het zou een hele boel rotzooi opruimen .
    ben best wel benieuwd hoe dit gaat verlopen
    zullen ze straffe krijgen denk je??
    ik vind het volkomen terecht wat deze mensen gedaan hebben.

    vreemde heeft zonder toestemming van de vogels af te blijven toch .

  • #2
    Je zult maar je hele leven verder moeten met de wetenschap dat je iemand gedood hebt. Ik wens deze mensen veel sterkte toe.

    mvg Jan

    Opmerking


    • #3
      " ik vind het volkomen terecht wat deze mensen gedaan hebben"

      Bent U bekend met de feiten dan? Vertel.

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Feit is de inbreker is dood.
        Of dit terecht of onterecht is doet er niet toe.

        mvg Jan

        Opmerking


        • #5
          Metro brengt het nieuws van de dag, maar dan nĂŠt even anders. Mensgericht en verrassend. We inspireren, informeren en prikkelen miljoenen lezers.


          Groeten Michael

          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

          Opmerking


          • #6
            voorzichtig

            Ik heb gisteren een soortgelijke discussie afgesloten omdat ik geen zin heb in allerlei ongenuanceerd gebral, zeker niet als er een dodelijk ongeval in het spel is. Ik zou iedereen nogmaals willen vragen om de discussie met respect voor beide partijen te benaderen.

            Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • #7
              Hallo allemaal,

              Ik denk ook dat het een beetje zinloos is om van achter het pctje een oordeel te geven.
              We weten ook niet wat er precies is gebeurt dus waarom al meteen deze oordelen.
              Snap wel dat andere mensen zo raar hier tegen aan kijken. Er is niks bekend maar meteen heeft iedereen een mening klaar.
              Wel is het heel vervelend voor de mensen die dit hebben moeten meemaken ze hebben er niet om gevraagd en krijgen nu een hoop problemen.
              Ik hoop ook dat de regering gaat inzien dat ze ongenode gasten bij een ander niet meer, dan wel veel minder gaan beschermen.

              gr. Ben
              Groeten, Ben

              Opmerking


              • #8
                er was hier op radio drenthe het laatste kwatier heet dat deze stelling.
                van in hoe ver mensen hun haart en huis mogen verdedigen er was niet een iemand die er probleem mee had dat de dief dood was.
                was beroep risico werd er gezegd

                Opmerking


                • #9
                  natuurlijk reageren we allemaal extra hevig t.o.v. de doorsnee Nederlander.

                  wat wil je? wij hebben zelf vogels in de achtertuin zitten.

                  de vogelliefhebber in mij zou net zo reageren. daar niet van

                  Opmerking


                  • #10
                    gaat mij niet alleen om de vogels als iemand aan mijn spullen komt dan heeft hij /zij een zeer groot probleem .
                    ik ben zo opgevoed dat je van andere mensen zijn spullen moet afblijven

                    Opmerking


                    • #11
                      Handen af van andermans bezit. Is mijn motto.



                      Jammer dat iets dan op een dergelijke manier afloopt.
                      Erg voor de nabestaanden maar ook erg voor de diegene die zijn bezit heeft verdedigd. Echter de schuldige aan het geheel is de dief door diens daad is het gebeuren in gang gezet.

                      Opmerking


                      • #12
                        ik leef meer mee met de 2 slachtoffers dan het onbekende aantal aan nabestaande. maar ik ben in mijn mening natuurlijk ook wel bevooroordeeld

                        Opmerking


                        • #13
                          je hobby hoort bij je gezin dat doe je vanuit je hart .
                          wie dit verstoord kan wel eens flink door draaien en heeft zich zelf niet in de hand .
                          ik kan me daar best wel iets bij voorstellen .
                          zo denk ik erover

                          Opmerking


                          • #14
                            Hallo;

                            Dit item werd vanavond uitgebreid besproken op TV in Eenvandaag op NL1
                            Met vriendelijke groet:
                            Henk.

                            Opmerking


                            • #15
                              Ik snap de reactie van de gedupeerden volkomen!
                              Voor hetzelfde geld hebben de dieven een wapen en moeten die mensen eraan geloven.
                              Respect kan je van mij niet verwachten voor een dief; dat is er dan een minder en het klinkt misschien erg maar ik zou het niet erg vinden moest dat met alle dieven gebeuren.
                              Je moest eens weten hoe snel die lui vrijkomen!
                              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                              Opmerking

                              Working...
                              X