Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen zoo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Heey Ton

    Het zal je vast plezieren dat ze in de zoo van Antwerpen nu alles aan het renoveren zijn en de dieren betere kooien krijgen.
    En als trotse Antwerpenaar kan ik je verzekeren dat de zoo van Antwerpen bij de mooiste en beste in de wereld hoort.


    Grtjs Yoran
    Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

    Opmerking


    • #32
      leuk om te horen Yoran.

      ik ben een paar jaar geleden geweest, en wie weet kom ik nog wel eens een keer, als we weer in antwerpen zijn.

      ben benieuwd wat er allemaal verbeterd gaat worden.

      misschien kan je met de tijd wat foto`s ervan plaatsen.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #33
        Dat is goed nieuws Yoran.
        groetjes
        Heidi

        Neem eens een kijkje op mijn site.
        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

        Opmerking


        • #34
          Ik zal zeker foto's plaatsen als ik nog eens ga.
          Ik wil al langer nog eens gaan maar ik ga wachten tot na de verbouwingen want nu kan je de helft van de zoo niet in.
          Waarschijnlijk ga ik met de paasvakantie en dan zal ik wat foto's posten.

          Grtjs
          Yoran
          Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

          Opmerking


          • #35

            Opmerking


            • #36
              ik persoonlijk vind burgers bush het mooiste.

              maar dat komt door de grote hallen waar de vogels in vliegen.

              en in blijdorp vind ik het oceanium erg mooi.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #37
                Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

                Opmerking


                • #38
                  vind avifauna ook erg leuk, maar dit komt meer doordat er zoveel vogels zijn.
                  groeten gijs

                  Opmerking


                  • #39
                    Zonder vogels zouden ze de naam "Avifauna" moeten veranderen Gijs :-)



                    gr kees

                    Opmerking


                    • #40
                      Ben het afgelopen jaar ook in de zoo in Olmen geweest, dit is inderdaad een aanrader. Daar waren ze ook met renovatie bezig, maar hier had je geen overlast van.

                      groetjes fons
                      Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                      uit het restant de rest van het land.

                      Opmerking


                      • #41
                        De Olmense Zoo begint inderdaad een park te worden, ze hebben een mooie vogelhal bijgezet en het gaat de goede kant op. Zoals alles moet het soms wat met kinderziektes groeien. Ik weet nog toen ik voor de eerste maal in '94 het toenmalige Parc Paradisio bezocht dat sommige kraanvogels niet gespot konden worden tussen de metershoge brandnetels En als je ziet wat het nu geworden is ...

                        Hieronder de "nieuwe" vogelhal in de Olmense Zoo:

                        Opmerking

                        Working...
                        X