Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Juicy de bergparkiet

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Juicy de bergparkiet

    Juicy is ergens in een tuin beland waar ze niet hoorde. Deze dame kwam redelijk verzwakt bij ons binnen. Juicy is nog wat mager maar ze begint zich al aardig thuis te voelen. Deze meid is tam niet, maar ze wil niet grag op je handen zitten Ook houdt ze wel van een goed gesprek en brabbelt dan lekker met je. Juicy probeert ook zachtjes een beetje een liedje te fluiten maar uit volle borst gaat het allemaal nog niet.
    Wie geeft dit leuke meisje een gezellig huis waar ze verder kan aansterken.
    We zoeken voor haar een baasje die weet wat een berkparkiet inhoudt en hoe ze verzorgd moet worden.
    Juicy is geringd en daaruit blijkt dat ze 1 1/2 jaar is.
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Weet je zeker dat Juicy een dame is, want het lijkt me toch echt een man te zijn.

    Opmerking


    • #3
      Het is een vondeling dus zeker weten doe ik het niet.
      We dachten dat het een vrouw zou zijn

      Opmerking


      • #4
        Als ik zo naar het verenkleed kijk dan is het een man. Waarom dachten jullie dat het een pop is?

        Opmerking


        • #5
          "Waarom dachten jullie dat het een pop is?"
          "Ook houdt ze wel van een goed gesprek en brabbelt dan lekker met je."

          Wat denk je zelf?
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            hahahahaha nee daarom dachten we niet dat het een pop was. MIjn zus zit ook in de vogels en die dacht dat het een pop was. Ik ben echt een leek in dat soort dingen. Het is niet voor niks dat ik jullie hulp af en toe wil inroepen

            Opmerking


            • #7
              Juicy is herplaast

              Opmerking

              Working...
              X