Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Werkgroep voor Ploceidae

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Werkgroep voor Ploceidae

    Gisteren weer een perfecte dag gehad bij de werkgroep voor Ploceidae (wevers, wida's en mussen). Meteen met lekkere taart het vijfjarig bestaan gevierd.
    Leuke en interessante lezingen, veel vogels van eigenaar gewisseld en alles in een erg gezellige sfeer.

    Nieuwsgierig?
    Kijk eens op www.ploceidae.eu
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

  • #2
    Zijn goed bezig zo te zien, jammer dat je het niet eerder gemeld had , had graag eens langs gekomen, of is dat niet voor niet-leden?

    Opmerking


    • #3
      Ik dacht er net pas aan.... voor niet-leden is altijd de middag toegankelijk. Volgend voorjaar zal ik er hopelijk eerder aan denken.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Och, dat is een keuze, zo houden we o.a. handelaren en randfiguren buiten. Bovendien is het anders gewoon "het zoveelste forum", nu is het exclusief.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            je hebt wel een punt hoor heb je ook foto's Ton? als ik zo de site afga werden er als het goed is gister ook vogels geruild etc.

            Opmerking


            • #7
              Ik heb gisteren geen foto's gemaakt...
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Ton Koek die geen foto's maakt?

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                  Ik dacht er net pas aan.... voor niet-leden is altijd de middag toegankelijk. Volgend voorjaar zal ik er hopelijk eerder aan denken.
                  denk ook eens aan mij dan tegen die tijd ( niet om te fotograferen of zo hoor) , het is een groep waar ik toch altijd met gepaste interesse naar kijk.( meer in de vorm van horizonverbreding en wellicht word ik dan eens over de streep getrokken om ermee aan de slag te gaan ).

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                  Och, dat is een keuze, zo houden we o.a. handelaren en randfiguren buiten. Bovendien is het anders gewoon "het zoveelste forum", nu is het exclusief.
                  ja dat is natuurlijk zo maar men werpt ook een barriere zo op voor de mogelijke instappers, hoeveel soorten (eenlingen vogels) zitten er wel niet bij de mensen, die zouden dan beter door een vrij toegankelijk kontakt hun vogels "kwijt"kunnen bij/aan de mensen die er serieus mee aan de slag zijn.

                  kijk het is een groep waarvoor gelukkig meer en meer interesse voor komt,maar het zal altijd wel een apart cluppie blijven en het helpt dan niet om alles "af te schermen", is niet in het belang van de groep (soorten) in de avi-cultuur in zijn algemeen, want hoe je het went of keert het is een groep vogels waarvoor weinig interesse voor bestaat (bij de kwekers heb ik het dan vooral over ,want in elke gezeldschap voliere zit bijna wel een wevertje vanwege de mooie kleurtjes o.i.d.).
                  over het algemeen kan je zeggen dat je weinig betaal voor zulke mooie kleurtjes vaak.

                  mvg

                  Opmerking


                  • #10
                    Het is niet zo dat alles afgeschermd is, alleen het forum. Op de site www.ploceidae.eu zelf staat zeer veel informatie en daar komt regelmatig wat bij.

                    Er staat ook een mailadres op via welk zeer veel vragen deskundig beantwoord worden.

                    Ik zal eens aan de ballotagecommissie vragen of jij een keer mee mag...

                    En geen foto's... camera nog steeds niet gerepareerd helaas.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking

                    Working...
                    X