Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Kuurolie

Senior lid
    Thanks
    2

Kuurolie

Heeft er iemand goede ervaringen met kuurolie van comed? Ik overweeg om dit te gebruiken.
    Groetjes,
    Guy

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    57
    Ben ook al een tijdje benieuwd naar positieve of negatieve ervaringen van deze producten.

Als je de referenties mag geloven die op de Comed site staan zijn het een wonder producten. http://www.comednederland.nl/?p=1-31

Filmpje:http://www.comednederland.nl/?p=2-11

Zelf gebruik ik al een tijdje Tonivit vitamine AD bij vogels die in de winter binnen zittten, maar ik zie geen verschil.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/c...a-vitaminen-ad

Senior lid
    Thanks
    2
    Ik gebruik nu een jaar de plantenextracten van Blupke en ik ben hierover zeer tevreden. Ik merk dat mijn vogels gezonder zijn. Nu de volledige rui nog afwachten

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    57
    Hoor over Blupke heb ik ook goede dingen gehoord , maar is alleen bij jullie in Belgie te koop, ik heb het hier in in Nederland nog nergens gezien.

http://www.blubke.be/Webshop.asp?cat...t=27472&page=3

Stamgast
    Thanks
    4
    Hallo Guy:

Is het wel verstandig om twee middelen van een verschillende fabrikant tezelfdertijd te gebruiken ?

U pretendeert tevreden te zijn over het resultaat van een ervan. Waarom dan veranderen ?

Wessel van der Veen.

Stamgast natuurkweker's Avatar
    Thanks
    0
    ik gebruik alles van comed ik ben er zeeer tevreden over
    heb de conditie poeder er ook van super
    ook de kuur olie

Ik gebruik geen poeders, pillen of olie en ook mijn vogels zijn zeer gezond.

Senior lid
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wessellouw Bekijk Bericht
    Hallo Guy:

Is het wel verstandig om twee middelen van een verschillende fabrikant tezelfdertijd te gebruiken ?

U pretendeert tevreden te zijn over het resultaat van een ervan. Waarom dan veranderen ?

Wessel van der Veen.
    Dag Wessel,
    Ik merk dat in de samenstellingen van beide producten verschillen. In de kuurolie van comed zitten andere werkzame stoffen (vetoplosbare) dan in de thee van Blubke. Ik gebruik deze nooit samen maar afwisselend na elkaar vb. Twee dagen thee, twee dagen appelazijn... Ik wil vogels kweken met een goede natuurlijke weerstand. Goudvinken en siberische putters hebben stoffen nodig die niet in een gewoon vitaminepreparaat zitten. Door verschillende producten achtereenvolgens te geven vervolledig ik de voeding van mijn vogels.Vandaar dat ik dit forum gebruik om ervaringen uit te wisselen. De betere resultaten die ik heb dit jaar komen niet alleen door de gerantsoeneerde voeding maar ook door strengere selectie, een ander ontsmettingsmiddel voor de kooien,...
    Groeten,
    Guy

Senior lid
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek Bekijk Bericht
    Ik gebruik geen poeders, pillen of olie en ook mijn vogels zijn zeer gezond.
    Dag Ton,
    Over welke vogels heeft u het?
    Groeten,
    Guy

Op het moment swiftparkieten, kanaries, japanse meeuwtjes en mexicaanse roodmussen.
    Eerder elfenastrildes, goudbuikjes, oranjekaakjes, bergastrildes, maskeramadines, grijskopmussen,bruinrug goudmussen en nog andere soorten.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten