Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: daar is ie weer!

Lid Ben.R's Avatar
    Thanks
    0

daar is ie weer!

hallo allemaal

het gaat trouwens heel goed met de jongen .eten/vliegen/en fluiten al ..ja helemaal goed..ze hebben het prima naar hun zit in de grote kooi

maar nu nog iets..ik was bij een kennis en moest even zijn volière helpen te verbouwen ..dus gedaan en ik zei ..dat vogeltje fluit erg mooi ..
    en hij zegt ja mooi he ..dat is een ''Majoor putter'' ik zeg dat is wel iets voor mij ..
    hij zegt even wachten ..komt met een netje en vangt hem..hij zegt pak even dat reis kooitje..hij stopt hem erin ....zo neem maar mee..
    hier even 2 (beetje onduidelijke foto's) een heel klein maar prachtig vogeltje

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    57
    Leuk kadootje, is het wel een majoor?, ik zie veel "vuil" in de wang dat duid op een bloemputter, ook als je zeg "een klein vogeltje", majoren zijn zo klein niet.

Maar 1 voordeel als het een bloemputtertje is die zingen mooier

denk ook dat het een bloemputter is. Leuk vogeltje, dat wordt een partner zoeken of een kanarie ertegen, dan krijg je bastaarden waarvan de mannen erg mooi zingen.

Deze kweekte ik 2 jaar geleden, was overigens uit een elzenputtertje, het kleinste putter model:

Lid Ben.R's Avatar
    Thanks
    0
    ja leuk he ..ik ben er ook erg blij mee .
    en ik geloof dat je gelijk hebt ..met een bloem-putter..
    deze heeft rond zijn snavel een vuur rode ring ..

hij zit nu nog alleen ..maar mag hier dan een kanarie pop bij??
    majoor of bloem putter maakt mij niet uit ..hij is erg mooi en heb hem gratis en voor niets ..

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    57
    Voor de bastaardkweek zou er een kanarie pop bij moeten ja. http://distelvinken.weebly.com/index.html

Forum Rechten