Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: poging diefstal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    heb je wel mazzel met zo`n goeie waakhond. nu nog even de boel beter beveiligen. je word echter wel gelijk op kosten gejaagd, en dat door mensen, die liever het plezier van een ander verknallen, dan zelf het plezier van kweken te beleven.
    Tja, wat is er mis met een stevige vissnoer door gaatje in pui en aan een grote koeienbel? dan spring je het bed uit
    Als een soort val op heup hoogte.

grtn Henk.

Stamgast loodje's Avatar
    Thanks
    41
    Lang leven de honden, ha.

Eventuele dieven hoeven alleen maar mijn hondje (bullmastiff van 55 kg.) te zien en ze zijn al verdwenen, laat staan dat zij haar bek open doet, daar komt een geluid uit.

Leuk dat je groene tijgevinken hebt. Die zie je niet veel meer. Ik wens je er veel succes mee.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Stamgast van Tuijl's Avatar
    Thanks
    43
    beste Johan,

ik zag dat je op 28-04 je hebt aangemeld op vogelcafe.nl

je vertelde over je vogeltjes en je hoopte in contact te komen met andere groene tijgervink kwekers.

nu zijn deze vogels erg schaars waardoor duur.

op 04-05, een week later, komt van jou kan het slechte nieuws dat een man bij jou in de tuin stond om zich een weg te bannen richting jou vogels, wellicht jou groene tijgervinken.

ik wil niet de boel op gaan lopen steken maar misschien dat die zelfde man op dit forum las dat jij groene tijgervinken had en een week later een gaatje in zijn agenda vond om even bij Johan Smit langs te gaan.

echt een vogelliefhebber zal dit niet geweest zijn aangezien iedere groene tijgervink belangrijk is, en waar dus zuinig mee moet worden omgegaan, maar hij heeft er wel duidelijk verstand van.

wees waakzaam

andre 44
    Guest
    dat is dus een goede reden om nooit je bestand qwa vogels te laten zien of te vertellen in het open baar bv hier op het cafe er zijn altijd mensen die mee lezen en geen goede bedoelingen hebben

Volkomen met deze stelling eens, het is gelukkig nog goed afgelopen.
    Ondanks de eventuëele schade aan het hok dan.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
    Ook al heb ik persoonlijk niet meer van die kostbare vogels, ik ben wel aan mijn pietjes gehecht.

groeten Henk.

Thanks
    43
    dit forum is (en blijft hopelijk) wel erg open en vriendelijk.

het blijft internet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl Bekijk Bericht
    beste Johan,

ik zag dat je op 28-04 je hebt aangemeld op vogelcafe.nl

je vertelde over je vogeltjes en je hoopte in contact te komen met andere groene tijgervink kwekers.

nu zijn deze vogels erg schaars waardoor duur.

op 04-05, een week later, komt van jou kan het slechte nieuws dat een man bij jou in de tuin stond om zich een weg te bannen richting jou vogels, wellicht jou groene tijgervinken.

ik wil niet de boel op gaan lopen steken maar misschien dat die zelfde man op dit forum las dat jij groene tijgervinken had en een week later een gaatje in zijn agenda vond om even bij Johan Smit langs te gaan.

echt een vogelliefhebber zal dit niet geweest zijn aangezien iedere groene tijgervink belangrijk is, en waar dus zuinig mee moet worden omgegaan, maar hij heeft er wel duidelijk verstand van.

wees waakzaam
    Jah dat is waar dat de verkeerde dit ook lezen
    Nou heb ik weer wat geleerd,Wel jammer dat mensen dit doen
    wel nog goed nieuws ben in contact gekomen met nog een kweker ervan en nog in de buurt ook meer zet ik er niet over neer

Super Moderator ele's Avatar
    Thanks
    11
    Soms sta ik verbaasd over wat mensen allemaal over zichzelf op internet zetten.
    Ik denk dan aan beroep, volledige echte naam, vaste telefoonnummer, mailadres, woonplaats, enz
    Dit op o.a. hyves, facebook, fora, enz

mvg. Eelke

Thanks
    43
    je hebt gelijk ele, een maat van me is bezig met een schoolopdracht en gaat aan de hand van een volledige naam en een foto zo veel mogelijk informatie op te zoeken mbv social media zo weet ik sommige site's waar je ontzettend makkelijk bij kan 'inbreken'. dus het is nooit goed om veel te vertellen op internet.

Forum Rechten