Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ouders overtuigen voliere te bouwen en welke parkieten in voliere.voor en nadelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ouders overtuigen voliere te bouwen en welke parkieten in voliere.voor en nadelen

    Hallo hoe moet je je ouders overtuigen een voliere te bouwen wat voor parkieten moeten erin en wat zijn de voor en de nadelen alvast bedankt voor het advies

  • #2
    Kan iemand helpen please

    Opmerking


    • #3
      Daar kan je niet veel aan doen hoor, gewoon wachten tot je op jezelf woont.
      Ik wil ook graag een groter kweekhok maar dat mag ook niet, gewoon wachten
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

      Opmerking


      • #4
        ok toch bedankt

        Opmerking


        • #5
          Ouders

          Hallo , ik heb men ouders overtuigd door de voordelen optenoemen. Bv de zang van de vogels en dergelijke alvast succes

          Opmerking


          • #6
            wat voor vogels heb je van wanneer heb je ze

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jeremy
              Hallo hoe moet je je ouders overtuigen een voliere te bouwen wat voor parkieten moeten erin en wat zijn de voor en de nadelen alvast bedankt voor het advies
              Het scheelt natuurlijk al een heel stuk als je de voliere zelf kan bouwen en betalen.
              Als je nog een opleiding volgt is het natuurlijk ook belangrijk,dat je goede rapportcijfers behaalt
              en je toekomstige studie niet lijdt onder de hobby.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                da bedoel ik ik kan mijn best niet altijd doen mijn cijfers zijn slecht ik probeer een goei cijfer te halen dan krijg ik lischien een voliere

                Opmerking


                • #9
                  Ouders

                  Ja dat is minder maar als je menselijk bent en je help wat in het huishouden dan krijg ik wel veel gedaan van men ouders

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jeremy
                    da bedoel ik ik kan mijn best niet altijd doen mijn cijfers zijn slecht ik probeer een goei cijfer te halen dan krijg ik lischien een voliere
                    Waarom kan je je best niet altijd doen en goede cijfers halen.
                    Je moet altijd je best doen.
                    Een voliere bouwen en dan vogels en onderhoud van e.e.a.
                    vreet tijd. Die kan je mss toch beter aan je studie besteden.
                    Die voliere komt er dan ook nog wel.
                    Vr.groeten van
                    Antoni





                    homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                      Waarom kan je je best niet altijd doen en goede cijfers halen.
                      Je moet altijd je best doen.
                      Een voliere bouwen en dan vogels en onderhoud van e.e.a.
                      vreet tijd. Die kan je mss toch beter aan je studie besteden.
                      Die voliere komt er dan ook nog wel.
                      Wat schrijf je nou Antoni. Ik wilde hem net de raad geven om zijn ouders deze enorm leuke site te laten lezen met onze adviezen. Lijkt me nu geen goed plan meer

                      Opmerking


                      • #12
                        Hij had zichzelf toch al lekker in de voet geschoten met die "stomme" opmerking.

                        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                          Waarom kan je je best niet altijd doen en goede cijfers halen.
                          Je moet altijd je best doen.
                          Een voliere bouwen en dan vogels en onderhoud van e.e.a.
                          vreet tijd. Die kan je mss toch beter aan je studie besteden.
                          Die voliere komt er dan ook nog wel.
                          Antoni, dit vind ik een beetje kort door de bocht zoals ze dat in Belgie zeggen.
                          Er zijn tal van redenen waarom een kind (buiten zijn wil) niet altijd goede punten kan halen. Ziekte, Familiale omstandigheden, pesten, teveel van het goede ....

                          Opmerking


                          • #14
                            Dat gezegde van kort door de bocht kennen we in NL trouwens ook.

                            De door Stefkee gegeven redenen waarom een kind niet altijd goed punten kan halen is natuurlijk heel wat anders van wat de vraagsteller hier zelf stelt, namelijk dat hij zijn best niet altijd kan doen.
                            Ook met tegenslag kan de mens toch altijd zijn best doen. Maar we wijken af

                            Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                            Opmerking


                            • #15
                              Ikbedank iedereen voor de reacties ik heb nu meer hoop dat ik het krijg ik ben nu aan het helpen in het huishouden als iemand nog ieets weet van volieres zeg het maar

                              Opmerking

                              Working...
                              X