Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ouders overtuigen voliere te bouwen en welke parkieten in voliere.voor en nadelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Jawel hoor

    Opmerking


    • #17
      Hallo ik ben de moeder van jeremy en hij heeft de site laten zien en ik vond zelf dat jullie goed overheen komen met elkaar en dat jullie veel weten van vogels en ik bedank jullie ook vor de adviezen die mijn zoon kreeg meer adviezen zijn altijd welkom mijn zoon krijgt mischien een voliere maar nog niks zeggen he maar een klein vraagje welke parkieten moeten in de voliere en wa kost da en van wa moe ge da maken en waar kunt ge gewoon en grote voliere kopen waar ze da zelf in u tuin komen maken mischien kan mijn man da wel maar ik bedank jullie voor de adviezen weet er iemand iets op deze vraag u mag het altijd laten weten. groetjes valerie zoon jeremy.

      Opmerking


      • #18
        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

        Opmerking


        • #19
          school gaat voor heb zelf ook een beetje afgraggeld heb net het examen jaar gehaaldt doe nu wel mijn best en heb al wat redelijk goed cijfers gehaald. heb zlef ook volieren maar met een paar penanten dus valt mee kwa werk want mijn vader onderhoudt gewoon die van mij ook soms als ik weinig tijd heeft.

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jeremy
            Hallo hoe moet je je ouders overtuigen een voliere te bouwen wat voor parkieten moeten erin en wat zijn de voor en de nadelen alvast bedankt voor het advies
            Hallo Jeremy,

            Zoals je je vraag stelt lijkt het erop alsof je nog geen ervaring hebt met vogels.

            Om dan meteen met het bouwen van een voliere te beginnen is wel een hele stap.

            Vogels van welke soort ook vragen elke dag aandacht en zorg. Ik zou daarom adviseren eerst wat kleiner te beginnen. En dan eens te bekijken of je vogels leuk genoeg vind om er mee door te gaan Er zijn op dit forum vast wel parkieten experts te vinden die weten wat een geschikte parkiet is om mee te beginnen.

            Groeten

            Rob koppen

            Opmerking


            • #21
              Groeten, Ben

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jeremy
                Hallo ik ben de moeder van jeremy en hij heeft de site laten zien en ik vond zelf dat jullie goed overheen komen met elkaar en dat jullie veel weten van vogels en ik bedank jullie ook vor de adviezen die mijn zoon kreeg meer adviezen zijn altijd welkom mijn zoon krijgt mischien een voliere maar nog niks zeggen he maar een klein vraagje welke parkieten moeten in de voliere en wa kost da en van wa moe ge da maken en waar kunt ge gewoon en grote voliere kopen waar ze da zelf in u tuin komen maken mischien kan mijn man da wel maar ik bedank jullie voor de adviezen weet er iemand iets op deze vraag u mag het altijd laten weten. groetjes valerie zoon jeremy.
                Ik heb zo de indruk dat de schrijfstijl van de mama goed op die van de zoon lijkt!
                Duidelijk familie zou ik zeggen

                Opmerking


                • #23
                  wanneer je vogelgek bent zoals . is alles mogelijk . enne valerie mooie naam ze .

                  Opmerking


                  • #24
                    wat Rob zegt daar ben ik het niet geheel mee eens. waarmee zou een 'onervaren' liefhebber anders mee beginnen?

                    als ik in jou schoenen stond Jeremy, (en je wilt kromsnavels) dan zou ik eens goed kijken naar de neophema familie, bourke-parkiet etc. ze zijn erg mooi gekleurd (in letterlijk alle kleuren), ze zijn ook erg vriendelijk dus je zou er altijd nog wat ander spul bij doen, (ik heb ook een moeder (ik ben nog 17) en die is geen vogelfanaat dus vandaar deze tip:.) neophema's zijn geen schreeuwers.



                    het zijn ook prima beginners vogels

                    Opmerking


                    • #25
                      Begin met een koppel grasparkieten.
                      Dat is een soort die gemakkelijk te houden is en ook goed kweekt.
                      Volgens mij is dat de ideale vogelsoort om te beginnen
                      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                      Opmerking


                      • #26
                        Ik kwam ook met grasparkieten als voorstel maar de neophema's zijn natuurlijk
                        wel stiller dat is simpel genoeg dus sluit ik me bij onze Tuijl aan.

                        gr. Ben
                        Groeten, Ben

                        Opmerking


                        • #27
                          16 Jarige Zebravinken houder.

                          Opmerking


                          • #28
                            Jeremy,

                            Als je graag wilt beginnen met vogels houden , maak dan een leuk hok(je) ,wand of staand (van afvalhout bijv.) en gewoon een paar Diamantduifjes of Tortelduiven aan te schaffen.
                            Deze kosten de hele wereld niet en 99% kans dat je gelijk dit jaar al jonkies hebt.
                            Vergeet niet dat houden van vogels geld kost en sommigen gaan ook wel eens dood ,met duifjes zijn deze kosten minimaal.
                            Het is maar een hint ,succes!


                            Gr ,Hubert

                            Opmerking

                            Working...
                            X