Mededeling

Collapse
No announcement yet.

albino zebravink

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • albino zebravink

    ik heb een nest jonge zebra vinken ongeveer 2 week oud maar er zit een bij die knal rooie ogen een zeer lichte snavel en poten en witte veren is dit een albino. bijde ouders zijn zuiver wildkleur en ook geen split voor iets

  • #2
    Ik zou eerder denken richting wit, masker of ino.

    Bij mijn weten zijn er nog geen albino zebravinken. Reden hiervoor zou zijn dat door hert ontbreken van de keeltekening (albino verwijdert alle pigment) De ouder vogels niet voederen, wegens niet zichtbaar in het nest.

    Er is natuurlijk voor alles de eerste keer. Mss kan een foto uitsluitsel geven

    Opmerking


    • #3
      ja man zal split masker zijn ,en de jonge roodogen zijn dan masker roodoog popjes


      mvg
      kris

      Opmerking


      • #4
        Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

        Opmerking


        • #5
          Welke kleur hadden de snavel en de poten van deze albino zebravink?

          Opmerking


          • #6
            Donkere snavel en bleke poten.
            Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

            Opmerking


            • #7
              Bleke poten kan kloppen, maar waarom zou de snavel donker worden? Ik zou verwachten dat deze ook bleek zou zijn door het pigmentgebrek.

              Opmerking


              • #8
                Bedoelde eig dat de snavel donkerder dan de poten was, beetje slecht verwoord. Was wel bleker dan normale zebravinken.
                Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

                Opmerking

                Working...
                X