Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Kan kanarie van Buitenvoliere naar binnen?

Lid
    Thanks
    0

Kan kanarie van Buitenvoliere naar binnen?

Hallo Allemaal,

Dankzij een andere topic ben ik erachter gekomen dat ik iets te veel vogels heb in mijn voliere. Nou wil mijn vader heel graag een koppeltje kanaries en zebravinkjes. Hij is 65 en woont in een bovenwoning. Nu heb ik vogeltjes te veel en wil hem een plezier doen door hem een grote kooi met deze twee soorten te geven.

Mijn vraag is of het een probleem gaat opleveren omdat ze bij mij buiten zitten en bij hem binnen komen te zitten.

Ik wil uiteraard wel het beste voor de vogeltjes. Alvast bedankt voor jullie adviezen. Groet,

Monique

Senior lid
    Thanks
    0
    Heey Monique,

Nee, ik denk zelf niet dat dit problemen gaat opletten. Ik zou ze dan wel niet 'sochtends vroeg al binnen zetten vanwege het (dan nog grote) temperatuurverschil. Ik weet niet precies hoe snel dat nl invloed heeft op de vogels, maar gewoon voor het risico. Ik zou het gewoon proberen.

Groetjes, Harm

Stamgast Antoni Hopmann's Avatar
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lavender Bekijk Bericht
    Hallo Allemaal,

Dankzij een andere topic ben ik erachter gekomen dat ik iets te veel vogels heb in mijn voliere. Nou wil mijn vader heel graag een koppeltje kanaries en zebravinkjes. Hij is 65 en woont in een bovenwoning. Nu heb ik vogeltjes te veel en wil hem een plezier doen door hem een grote kooi met deze twee soorten te geven.

Mijn vraag is of het een probleem gaat opleveren omdat ze bij mij buiten zitten en bij hem binnen komen te zitten.

Ik wil uiteraard wel het beste voor de vogeltjes. Alvast bedankt voor jullie adviezen. Groet,

Monique
    Van buiten naar binnen gaat meestal prima,Monique.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Lid
    Thanks
    0
    Hai Harm en Antoni,

Bedankt. Ik ga het gewoon proberen. Morgen heb ik de kooi dus ik ga ze dan donderdagmiddag rustig overzetten. Groet,

Monique

Forum Rechten