Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan kanarie van Buitenvoliere naar binnen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kan kanarie van Buitenvoliere naar binnen?

    Hallo Allemaal,

    Dankzij een andere topic ben ik erachter gekomen dat ik iets te veel vogels heb in mijn voliere. Nou wil mijn vader heel graag een koppeltje kanaries en zebravinkjes. Hij is 65 en woont in een bovenwoning. Nu heb ik vogeltjes te veel en wil hem een plezier doen door hem een grote kooi met deze twee soorten te geven.

    Mijn vraag is of het een probleem gaat opleveren omdat ze bij mij buiten zitten en bij hem binnen komen te zitten.

    Ik wil uiteraard wel het beste voor de vogeltjes. Alvast bedankt voor jullie adviezen. Groet,

    Monique

  • #2
    Heey Monique,

    Nee, ik denk zelf niet dat dit problemen gaat opletten. Ik zou ze dan wel niet 'sochtends vroeg al binnen zetten vanwege het (dan nog grote) temperatuurverschil. Ik weet niet precies hoe snel dat nl invloed heeft op de vogels, maar gewoon voor het risico. Ik zou het gewoon proberen.

    Groetjes, Harm

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Lavender
      Hallo Allemaal,

      Dankzij een andere topic ben ik erachter gekomen dat ik iets te veel vogels heb in mijn voliere. Nou wil mijn vader heel graag een koppeltje kanaries en zebravinkjes. Hij is 65 en woont in een bovenwoning. Nu heb ik vogeltjes te veel en wil hem een plezier doen door hem een grote kooi met deze twee soorten te geven.

      Mijn vraag is of het een probleem gaat opleveren omdat ze bij mij buiten zitten en bij hem binnen komen te zitten.

      Ik wil uiteraard wel het beste voor de vogeltjes. Alvast bedankt voor jullie adviezen. Groet,

      Monique
      Van buiten naar binnen gaat meestal prima,Monique.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        Hai Harm en Antoni,

        Bedankt. Ik ga het gewoon proberen. Morgen heb ik de kooi dus ik ga ze dan donderdagmiddag rustig overzetten. Groet,

        Monique

        Opmerking

        Working...
        X