Mededeling

Collapse
No announcement yet.

parkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • parkieten

    Hallo,
    kunnen bourke parkieten en turquoisine parkieten in het broedseizoen bij elkaar of is het beter om ze te scheiden?

    mvg Martin

  • #2
    ik heb zelf geen idee maar ik denk dat ik je wel een tip kan geven; zoek de latijnse naam op, die bestaat meestal uit 2 delen, als het eerste deel het zelfde is, kunnen ze kruisen.

    als het niet om kruisen gaat maar om hun terretorium denk ik dat je ze wel beter munt scheiden.
    Klik hier voor Mijn Gordelgrasvink kweek

    Opmerking


    • #3
      Ik heb ze al samen gehad, het zijn vogels die echt geen ruzie stoken
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

      Opmerking


      • #4
        dan denk ik dat het wel moet lukken als de ruimte maar groot genoeg is.
        Klik hier voor Mijn Gordelgrasvink kweek

        Opmerking


        • #5
          het is ook slim om er dan 1 blok teveel in te zetten voor de keuze dat scheelt veel gevecht
          mijn vogels:een tamme pennant rossela, 1 koppel valkparkieten, 1 koppel boerksparkieten, 1 koppel grasparkieten en nog 1 tamme grasparkiet

          Opmerking


          • #6
            Ik probeer zeker de helft zoveel tot dubbel zoveel nesten erin te hangen.
            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

            Opmerking


            • #7
              de ruimte is geen probleem.
              ik zal er wat nestkasten bij hangen.
              bedankt voor jullie reacties!

              Opmerking


              • #8
                hallo mogen er bij mijn voliere og zebravinken in en catharinaparkieten want ik ben van plan om turquoisine parkieten valkparkieten en bourkesparkieten samen te zetten dus is mijn vraag mogen er nog catharinaparkieten bij en zebravinken zo nee welke mag er niet bij



                alvast bedankt jeremy

                Opmerking


                • #9
                  hallo ik heb een voliere waar ik turquoisine parkieten valkparkieten en bourkesprkieten in ga zetten ik hoop dat dat al geen probleem is nu is mijn vraag mogen er nog catharinaparkieten en zebravinken erbij zo nee welke soorten moeten eruit ik moet in het totaal 5 soorten parkieten hebben dus kunnen jullie ze opnoemen welke vijf er bij een mogen u mag altijd een andere nam zeggen

                  groetjes jeremy

                  Opmerking


                  • #10
                    waarom MOET je er 5 soorten parkieten in?
                    En je blijft best bij jouw topic met je vragen want dat is verwarrend als je overal een nieuw topic voor maakt of bij iemands anders topic vragen stelt.
                    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                      waarom MOET je er 5 soorten parkieten in?
                      En je blijft best bij jouw topic met je vragen want dat is verwarrend als je overal een nieuw topic voor maakt of bij iemands anders topic vragen stelt.
                      ja jeffrey dat vindt ik ook en als maar de zelfde vragen .
                      vraag me trouwens af of het allemaal wel waar is wat hij schrijft .
                      groetjes monica

                      Opmerking


                      • #12
                        http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=16477http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...556#post172556
                        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                        Opmerking


                        • #13
                          het is wel stil he

                          Opmerking


                          • #14
                            Ik denk dat het wel goed komt

                            mvg. Eelke

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door lady
                              het is wel stil he
                              Vind ik ook, volgens mij is de waarheid boven water gekomen
                              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                              Opmerking

                              Working...
                              X