Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te schofterig voor woorden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Te schofterig voor woorden

    mede naar aanleiding van discussie in andere topic

    mijn vraag is :wie van jullie kan er Grieks ?

    waarom die vraag? :

    zit ik wat op te zoeken ( vorige week) op het internet omdat ik me weer heb gericht op een koppel van een bepaalde soort vogel.

    Kom ik op deze :http://www.birdplanet.gr/ uit.( eigenlijk op het gerelateerde forum maar mijn oog viel opeens op een eigen gemaakte foto die daar verscheen).
    Blijkt gewoon dat ze tig foto's van mij gebruiken en met ander eigenaar cq makers naam eronder.

    nooit toestemming voor gegeven of iets, uiteraard heb ik ( in het engels dan) laten weten wat ik ervan vind, nooit wat van gehoord.

    voorbeeldje van 1 van de vele soortjes ( die ik heb gekweekt, van de affinies tot timalie's tot de Hoppen tot nou ja noem maar op) die daar dus open en bloot worden gebruikt zonder toestemming mijner zijde:




    voorbeeldje van eigenaar foto cq maker van foto:



    echt werkelijk van alles hebben "ze" gejat van mij ( niet alles staat alleen in die "fotogallery") en van diverse mensen,zo zie ik ook foto's gemaakt door piet onderdelinden ,Piet dedreu etc.erop terug.
    vieze etterlijers en dan vind "men"het gek dat ik al mijn foto's van het internet af wil hebben, ik gun een ander zijn genoegen en ter informatie name maar iemand die met de foto's zichzelf belangrijk/interessant wil maken mag van mij door de stront zakken.

    Dit moet stoppen, er is werkelijk dadelijk niemand meer die zijn info nog wil delen door dit soort praktijken.
    Van mij komt er geen foto's meer in de publiciteit/internet als het aan mij ligt.

  • #2
    nou de grieken zijn niet alleen slecht in geldzaken, maar ze zijn ook nog eens slecht in privezaken. zoals jouw foto's

    ik vind ook echt dat zoiets niet zou mogen en ik snap je frustratie winterkoning maar wanneer we met woorden gaan gooien als:

    mag van mij door de stront zakken.
    zijn we zelf geen haar beter hoor.

    begrijp me niet verkeerd ik had ongeveer hetzelfde gereageerd want zoiets mag niet kunnen

    Opmerking


    • #3
      google translate copy pasten en vertalen naar nederlands.

      maar kan je deze personen dan niet aanklagen?

      ik weet uit zakelijke punt dat dit in heel EU geld en dus ook griekenland.

      omtrent de frustraties zeer begrijpelijk , vind ik zelf.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
        nou de grieken zijn niet alleen slecht in geldzaken, maar ze zijn ook nog eens slecht in privezaken. zoals jouw foto's

        ik vind ook echt dat zoiets niet zou mogen en ik snap je frustratie winterkoning maar wanneer we met woorden gaan gooien als:



        ***********zijn we zelf geen haar beter hoor. **********

        begrijp me niet verkeerd ik had ongeveer hetzelfde gereageerd want zoiets mag niet kunnen
        ja ja whatever
        ik had liever gehoord dat je Grieks kon en me wilde helpen.


        ******en met welk bewijs kom jij dat ik ooit foto's zou hebben gebruikt van een ander ( zonder toestemming/ samenspraak) ?ben benieuwd.
        want ja ik heb foto's van andere soms gebruikt in powerpoint presentaties en kweekverslagen ,maar dat zijn dan wel foto's van mijn eigen (gekweekte) vogels ,gemaakt in de eigen voliere's/kooien/fotokooi.
        Die bepaalde fotograaf /fotografen had(den)materiaal voor lezingen en voordrachten ,tijdschriften etc. etc.(met als doel om de mensen van de hobby te dienen, te amuseren en wellicht te enthousiasmeren) , ik de mooie foto's ervan . ( gevalletje mes snijd aan 2 kanten)

        ik spreek graag alleen voor mezelf voor andere spreken kan / wil ik niet ( meer) .***************

        sommige websites ( nationale/internationale) gebruiken mijn foto's dus het ligt er niet aan dat men mijn foto's gebruikt ,het gaat er mij om dat men ze zonder te vragen gebruikt en vervolgens dat de foto's die door mijzelf gemaakt zijn opeens veranderen van maker cq eigenaar.
        kon ik de griekse taal volgen dan zou ik in ieder geval kunnen lezen welke "onzin" men er bij verzint en onderzet.

        maar dit was het laatste stukje discussie/reactie mijner zijde , graag alleen nog een aanbod van iemand die Grieks kan ( vertalen met google of ander vertaal machines heb ik van geleerd in het verleden want een woordje in het nederlands vertaald naar een andere taal kan wel eens een hele andere "lading/ betekenis" krijgen ).

        dit soort "jatwerk"is dus 1 van de redenen waarom ik die tig vogel powerpointpresentaties , vogelfoto's,vogelvideo's etc van het net aan het halen ben her en der. dan maar niet, jammer voor de andere wel goedwillende dan maar, het is niet anders.

        groeten

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
          ja ja whatever
          ik had liever gehoord dat je Grieks kon en me wilde helpen.
          haha ja dat snap ik maar verder dan Engels en gebrekkig Duits kom ik niet

          Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
          ******en met welk bewijs kom jij dat ik ooit foto's zou hebben gebruikt van een ander ( zonder toestemming/ samenspraak) ?ben benieuwd.
          want ja ik heb foto's van andere soms gebruikt in powerpoint presentaties en kweekverslagen ,maar dat zijn dan wel foto's van mijn eigen (gekweekte) vogels ,gemaakt in de eigen voliere's/kooien/fotokooi.
          Die bepaalde fotograaf /fotografen had(den)materiaal voor lezingen en voordrachten ,tijdschriften etc. etc.(met als doel om de mensen van de hobby te dienen, te amuseren en wellicht te enthousiasmeren) , ik de mooie foto's ervan . ( gevalletje mes snijd aan 2 kanten)

          ik spreek graag alleen voor mezelf voor andere spreken kan / wil ik niet ( meer) .***************
          ik denk dat er een misverstand is want ik heb niet gezegd dat jij foto's hebt gebruikt, zonder toestemming, van andere mensen

          ik zei dit vanwege de uitspraak:

          mag van mij door de stront zakken.
          dit is namelijk iemand dood wensen en zo erg is deze zaak nou ook weer niet.

          nogmaals ik snap de frustratie maar het verschil is 2985 KM dus er valt jammer genoeg niet veel te doen.

          ik persoonlijk had ongeveer hetzelfde gereageerd als jij dus ik snap het.

          Opmerking


          • #6
            Ik begrijp van Tuijl, maar men moet me niet kwaaier maken dan dat ik al ben.

            Ik ben ook wel eens door de stront gezakt , een hoop viezigheid en stankellende maar ik leef nog steeds.

            Groeten

            Opmerking


            • #7
              dat is mijn bedoeling niet geweest mocht dit zo zijn.

              Opmerking


              • #8
                Ik weet niet of je hier wat mee kan

                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                daar kan nederlands vertalen naar grieks.

                Met google chrome kan je ook site's en pagina's vertalen.

                Opmerking


                • #9
                  Ik vind die vertaal programmes zelf huilen met de pet op! Na het vertalen heb je toch weer een tolk nodig, vooral als het taal technisch al een moeilijk stukje is om te vertalen is. Het geeft je wel een algemene indruk. Mischien is het na een borrel op wat makkelijker lezen, maar dat heb ik zelf nooit geprobeert.

                  En Ja, WK daarom hebben we het op dit forum altijd over bronvermelding als we soms een fotootje lenen van het internet, maar om nu een hele serie te gappen! Je weet van eerdere posts hoe ik er over denk.

                  Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                  Opmerking


                  • #10
                    allllllleeee.

                    das op ziene medaars.
                    kneuntjetak geef ze maar op hunne soupappe.
                    tja : je moet schudden met je gat, is were van dat .
                    leer eens van den medaar ??? den kastaar .
                    laat kind wezen in ziene eigen wezen .
                    wat van ikke is : is van ikke.
                    dus : zogezegdezijnde viendt medaar , het were haha.


                    fotos die uit je eigen kodak komen ( foto aparaat)

                    zijn altijd van dien .die op da knopke duwdt.

                    Opmerking


                    • #11
                      Tis echt niet best...
                      Pieter G. van der Ploeg
                      Kweeknummer - 6NUM
                      E - pgvdploeg @ gmail.com

                      Opmerking


                      • #12
                        Sommige mensen hebben overal sch..t aan wk. Je kunt het proberen aan te vechten of zoals jij het zegt alles van internet halen. Dat soort klojo's verkloot het dus voor onze hobby. De kwaliteit van de foto's wordt er ook niet beter van geloof ik. Je zou dat forum aan kunnen mailen en al je frustraties daar even neer gaan leggen, die schrikken zich het apenzuur.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                          Wat smerig!!!
                          Maar wat kan je eraan doen? Niemand kan bewijzen dat die foto's van jou zijn, toch? Of heb ik het mis?
                          In elke foto zit informatie opgesloten mits die er niet uitgehaald is. En de maker van de foto's heeft meestal zelf meerdere foto's van hetzelfde vogeltje.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

                          Mijn website:

                          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                          Opmerking


                          • #14
                            Tja, ga daar mee bij de politie en die lachen waarschijnlijk gewoon met je kop...
                            Zou wel vriendelijk blijven als je het forum in kwestie mailt, zo zullen ze misschien meer eerbied hebben voor je reactie tegen dan dat je boos begint te worden
                            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              In elke foto zit informatie opgesloten mits die er niet uitgehaald is. En de maker van de foto's heeft meestal zelf meerdere foto's van hetzelfde vogeltje.
                              Als de foto bewerkt is is die informatie weg (kamera sluitertijd datum en dat soort dingen).

                              Opmerking

                              Working...
                              X