Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kakariki in Kampen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kakariki in Kampen







    Deze man is opzoek naar een nieuw huisje. Hij is aan komen vliegen, dus ik kan helaas maar weinig over zijn achtergrond vertellen.

    Hij lijkt me erg vrolijk... hij is steeds lekker druk bezig, en we horen hem regelmatig. Niet alleen zijn geitengeluid, maar ook geluiden zoals van de katten.

    En verder.. tjah verder zou ik niet zo goed weten wat ik over hem moet vertellen. Onze kennis over vogels is helaas beperkt (we vangen de vogels op omdat we het erg vinden dat ze anders nergens heen kunnen), en menig forumlid zal veel meer van vogels afweten. Daarvoor excuus!

  • #2
    is hier welkom

    hij mag hier bij mij wel komen wonen

    Opmerking


    • #3
      Als deze vogel een ring draagt kun je ook achter de eigenaar komen via de vogelbonden. Op de eventuele ring staan kenmerken van de eigenaar.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
        hij mag hier bij mij wel komen wonen
        Nou, dat lijkt snel geregeld!
        Ik vind het trouwens een prachtige vogel zeg!

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Als deze vogel een ring draagt kun je ook achter de eigenaar komen via de vogelbonden. Op de eventuele ring staan kenmerken van de eigenaar.
          Op de ring staat wel wie de kweker is van deze vogel, maar dat hoeft allang niet meer de eigenaar te zijn. Het zou wel een begin kunnen zijn om de eigenaar te achterhalen, maar de vogel kan ook in een dierenwinkel zijn gekocht.
          Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
            hij mag hier bij mij wel komen wonen
            Een heel mooi gebaar Andre, ik denk dat hij bij jouw het beste tot zijn recht komt, en het is ook nog eens een schitterende gezonde vogel
            Groeten Michael

            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
              Als deze vogel een ring draagt kun je ook achter de eigenaar komen via de vogelbonden. Op de eventuele ring staan kenmerken van de eigenaar.
              Ja, als ze een ring hebben gaan we ook altijd gelijk achter een mogelijke eigenaar aan
              Helaas hebben ze niet altijd een ring, en is het ook niet altijd traceerbaar. Wanneer een vogeltje bij ons binnen komt, verschijnt dit ook in de huis-aan-huis krant. Tevens komt het op de website te staan, en wordt de Amivedi op de hoogte gebracht.
              Maar ja... dit zijn manieren die bij honden en katten vaak goed werken, maar bij vogels wat minder. Ik denk dat als iemand zijn/haar vogel kwijt is, hij/zij anders zal zoeken dan wanneer iemand een vogel kwijt is?
              Om die reden vind ik het zelf dubbel zo fijn als het hier op het forum mag verschijnen, omdat daarmee weer een totaal andere doelgroep bereikt wordt. Tenminste, dat lijkt mij aannemelijk, misschien slaat mijn gedachte wel nergens op haha



              Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
              hij mag hier bij mij wel komen wonen
              Oeh, dat zou geweldig zijn!

              Ik weet wel dat er gistermiddag iemand voor hem zou komen, maar die heeft hem toch niet mee genomen, hij zit hier nog.
              Maar aangezien dat een vrouw was, en uw naam Andre is, denk ik niet dat u dat was?

              Oorspronkelijk geplaatst door Crest
              Op de ring staat wel wie de kweker is van deze vogel, maar dat hoeft allang niet meer de eigenaar te zijn. Het zou wel een begin kunnen zijn om de eigenaar te achterhalen, maar de vogel kan ook in een dierenwinkel zijn gekocht.
              Idd, zon begin kan vaak toch nog veel opleveren Bij duiven komt het wat vaker voor
              Het is natuurlijk het mooiste als het dier gewoon terug kan naar de eigenaar (tenzij de eigenaar dit zelf niet wil, maar van die uitzonderingen gaan we niet uit haha).

              Opmerking


              • #8
                Beide vogeltjes hebben een nieuw huisje gevonden.
                Enorm bedankt dat de topics hier mochten staan!!

                Opmerking

                Working...
                X