Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ringkleuren Belgie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ringkleuren Belgie

    Ik heb in 2010 in Belgie 2 kanarie mannen gekocht met toen de opzet om niet te gaan kweken, maar ze gewoon in een kooi te houden voor hun zang. Maar van het een kwam het ander en werd er het zelfde jaar nog een voiliere gebouwt, waarin ik wil gaan beginnen met kweken.

    Nu heb ik de vraag welke ringkleuren gelden in Belgie
    De ringen die ze nu aan hebben zijn Oranje/Goud.

    Alvast erg bedankt.


    Erwin

  • #2

    Opmerking


    • #3
      [HTML]Mochten deze mannen vorig jaar niet in de fokkerij hebben gezeten en ook niet op andere wijze hebben "proefgedraaid" dan zou het kunnen zijn dat ze niet meer vruchtbaar worden.[/HTML]

      Is dat zo? Dit heb ik nog nooit gehoord /gelezen!
      Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

      Opmerking


      • #4
        Mocht ik van jou zijn als je wil gaan kweken zou ik dit jaar 2012 wat jonge vogels kopen. Dan moet dat normaal goed komen.

        die vogels van 2010 kan je mss houden in de voliere of vervangen. Die keuze is aan jou.
        http://dewittn17.skyrock.com/

        Opmerking


        • #5
          als ik het goed begrijp willen jullie zeggen dat een man indien het eerste jaar niet gebruikt is voor de kweek dat dit de volgende jaren een verloren vogel is voor de kweek?
          Rare vogels !

          Opmerking


          • #6

            Ze hebben vorig jaar zeker proefgedraaid... op elkaar. Ze deden bijna niks anders

            Opmerking


            • #7
              proefje

              Ja, die mogelijkheid hield ik dan ook al open. Dan zijn ze (of 1 van 2) vrijwel zeker in de fokkerij te gebruiken.

              Groet,

              Rob.

              Opmerking

              Working...
              X