Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwolle 25-02

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zwolle 25-02

    De markt in Zwolle komt er weer aan!
    Rudie en ik gaan zowiezo, wie gaan er nog meer, en als je vogels meeneemt, wat neem je mee?
    Een flierefluiter met een vogelhart.

  • #2
    Sowieso is een groot woord, waarschijnlijk ga ik ook. Kijken wat ik kan kopen

    Opmerking


    • #3
      ik ga niet veel te druk en te duur ik wacht mooi op 3 maart op de markt in zuidlaaren die moet geweldig worden zo als ik het hoor

      Opmerking


      • #4
        Voor de mensen die nieuwsgierig zijn Andre:http://www.vogelweeldemeppel.com/int...ogelmarkt.html

        Nee, ook dit jaar geen Zwolle voor mij, wat je al zegt, duur, druk, dieronvriendelijk, en crimineel.
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          ik ga ook niet meer. al een aantal jaren trouwens .zoals al gezegd : veel te duur. entree vgls. mij 6 euro en voor de auto ook nog eens 5 euro. niet leuk meer. bovendien is de kaartverkoop een drama. 14 april weer in de wrzv hal. ook in zwolle. deze markt is een stuk kleiner, maar wel zo leuk.

          Opmerking


          • #6
            ik ga zaterdag ook even kijken in zwolle
            het zal wel weer een drukte bij de kassa worden of hebben ze het nu weer anders we zullen zien

            en zaterdag 3 maart met vriendin en zoontje naar zuidlaren zal ook wel druk worden

            Opmerking


            • #7
              ik denk dat zuidlaren straks zwolle gaat verslagen qwa markt als ik het zo links en rechts hoor moet het top worden

              Opmerking


              • #8
                Misschien dat ik even heen ga met een maat, maar eerst ga ik naar de vogeltjesmarkt in harkema om 07:00 uur. Kben nog nooit in zwolle geweest dus ben benieuwd. Kga gewoon even kijken om ideeen op te doen. Vogels kopen op een beurs laat ik aan een ander over. Mij teveel infectie druk en ik zie graag uit wat voor milieu mn vogels komen.
                Week later wil ik ook naar Zuidlaren zowieso.
                http://bylden.wordpress.com/

                Opmerking


                • #9
                  Bedankt voor jullie reacties.
                  Ik dacht erover na om te gaan, maar nu ga ik sowieso niet meer.

                  Opmerking


                  • #10
                    Hallo Pico.
                    Gewoon even gaan kijken en voor jezelf beslissen. Honderd mensen, honderd meningen.

                    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                    Opmerking


                    • #11
                      2 jaar terug ben ik ook in de IJsselhal in Zwolle op de markt geweest. Niks aan het handje hoor. Gewoon iets later naar binnen gaan anders. Ik heb bij de entree geen moeite gehad en binnen ook niet.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

                      Mijn website:

                      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        Hallo Henk,

                        Je zegt iets later naar binnen gaan. ik zag op de site vanaf half 9 geopend.
                        Hoe laat ga jij naar binnen dan?
                        Ik ga zaterdag ook weer eens kijken ben alweer misschien 11 jaar niet geweest ofzo.

                        gr. Ben
                        Groeten, Ben

                        Opmerking


                        • #13
                          Hoi Ben86, ik was er toen voor een afspraak met een kweker nadat de eerste grote stroom al lang en breed binnen was. Het was wel druk maar toch kon je overal wel bij hoor. Behalve bij de eet en drink wagen.
                          Of iets dan misschien te duur is weet ik niet. Denk dat dat ook ligt aan het besteedbare budget wat per persoon nog wel eens wat verschillend kan zijn.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

                          Mijn website:

                          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                          Opmerking


                          • #14
                            Entree voor Zwolle is nu 7 euro meende ik ergens te lezen,
                            maar daarvoor lopen er mensen rond die checken of de vogels gezond zijn en in schone kooien zitten. Uit lopers mogen ze niet meer verkocht worden.

                            groet Henk.

                            Voor elke grootte en type event een passende locatie. ✅ Door heel Nederland. ✅ Veel ervaring en kennis. ✅ Diversiteit aan locaties.
                            Met vriendelijke groet:
                            Henk.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
                              maar daarvoor lopen er mensen rond die checken of de vogels gezond zijn en in schone kooien zitten.

                              Dan moeten die mensen hun Job wel aandachtiger gaan doen want als ik me niet vergis in september? Ben ikzelf ook geweest en daar zaten toch enkele mooie gevallen die nog een dagje te leven hadden....
                              http://dewittn17.skyrock.com/

                              Opmerking

                              Working...
                              X