Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corvus corax, advies en info gezocht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    En nog een apart filmpje van een raaf: http://www.youtube.com/watch?v=Z0w9q125TSI


    Wat een lef hebben ze toch

    Opmerking


    • #17
      Het is de grootste zangvogel van nederland.Maar denk inderdaad dat je meer informatie zult vinden bij valkeniers/uilenliefhebbers.
      Zijn vroege broeders dus wacht niet te lang met zoeken,bij mijn kennis baltsen ze volop en zijn al met nestbouw bezig.

      mvg eddie

      Opmerking


      • #18
        Ik zat te denken aan een voliere als deze:

        Cage / Housing requirements for your pet Raven/Crow as it allows plenty of exercise and equally important Vitamin D (sunshine).


        Hij heeft er 3 vogels in zitten, maar 1 raaf staat ongeveer gelijk aan 3 van die kraaien dit zou makkelijk in onze tuin passen.

        Ook hebben ze zo'n 4 uur "speeltijd" per dag nodig om sociaal te blijven.

        Opmerking


        • #19
          heb je deze al gezien?

          Opmerking


          • #20
            Haha!! Ik vraag me af waar hij dat geluid vandaan heeft!

            Opmerking


            • #21
              hey, ik heb misschien wel iets gevonden voor je.... k'weet niet of het binnen je budget zit.

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door StreamBoost
                hey, ik heb misschien wel iets gevonden voor je.... k'weet niet of het binnen je budget zit.
                Oei, dat is een beste prijs !

                Opmerking


                • #23
                  Dat betaal je ook voor een jonge van een week of twee.Lelijk als de nacht en ziet er uit als een geplukte kip met een hele forse snavel.Voor een hechte binding met de vogel kun je beter een jonge halen.

                  mvg eddie

                  Opmerking


                  • #24
                    Dan haal ik toch liever een geplukte kip eddie.

                    Opmerking


                    • #25
                      Neem mij dan een halve haan mee.

                      groeten eddie

                      Opmerking


                      • #26
                        Als we besluiten er een te nemen, beginnen we inderdaad liever met een jonge vogel

                        En ze zijn inderdaad redelijk duur. Maar dat is het helemaal waard!!!!! Bij een bijzonder dier als dit moet je niet op de prijs letten, want het gaat toch altijd duur worden.

                        Oorspronkelijk geplaatst door girlits
                        Dat betaal je ook voor een jonge van een week of twee.Lelijk als de nacht en ziet er uit als een geplukte kip met een hele forse snavel.Voor een hechte binding met de vogel kun je beter een jonge halen.

                        mvg eddie
                        Het draait ook om het innerlijk! Dat is toch het belangrijkste van een raaf. Dat ze er ook mooi uitzien is een leuke extra

                        Vanaf ongeveer hoeveel weken kunnen deze vogels zelfstandig eten?

                        Opmerking


                        • #27
                          Met vriendelijke groet:
                          Henk.

                          Opmerking


                          • #28
                            het klopt in Burgers Bush zitten ook raven ik denk dat je het best naar dit soort parken moet bellen voor informatie

                            Opmerking


                            • #29
                              Dan ga ik daar binnenkort een kijkje nemen.
                              Ik weet ook nog een aantal andere vogelparken met raven.

                              In ieder geval krijg ik dan een indruk van de kooi en het voedsel!

                              Opmerking


                              • #30
                                Denk dat je van het voedsel weinig ziet.De meesten geven afgepast eten zodat het ook opgegeten wordt en niet alles door de kooi verstopt.

                                groeten eddie

                                Opmerking

                                Working...
                                X