Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Bondsshow 2012.

Senior lid
    Thanks
    0

Bondsshow 2012.

Vandaag weer de keuring van vogel 2012 achter de rug.
    Misschien is het leuk en leerzaam voor een ieder om een mening te geven over deze show.
    Ik heb vandaag in ieder geval veel mooie vogels gekeurd.
    Jammer is altijd van deze keuring dat je prachtige vogels voor je krijgt die je niet hoog kan waarderen omdat ze gewoon te veel tt's hebben gezien en daardoor beschadigd zijn of ruw geworden zijn in het vleugeldek of elders, waardoor je ze niet maximaal kan belonen.

ik hoop dat mensen hun mening geven over de keuring en over de show.

Senior lid Lucky's Avatar
    Thanks
    1

Beste Louis, keuren, dat weet jij ook, is een moment opname. En indien de vogel op dat moment reeds een "beschadiging" heeft aan zijn verenkleed is dat jammer maar mag niet van invloed zijn op jouw oordeel. Jij moet de vogel beoordelen zoals hij op dat moment is en niet hoe hij drie weken geleden eventueel heeft uitgezien. De kweker maakt de keus welke vogel en waar en hoe vaak hij deze speelt. Voor mij zijn drie TT's per seizoen het max. voor een vogel. Anderen denken hier misschien anders over. Oke hun goed recht.

En... tja, de keuring. De winnaars vinden het vaak geweldig en zijn blij met het door hun vogel behaalde resultaat. Echter de slechte verliezers vinden het maar een klo........ keurmeester. Een goede raad van mij. Bekijk, vergelijk en beoordeel je vogels in dit laatste geval eens zelf zeer kritisch. Meestal kom je dan tot bezinning.

Maar Louis, dat is het lot van de keurmeester. Maar van mij een pluim voor jou en de overige keurmeesters vooraf. Ik weet dat jij en je collega's jullie opperste best gedaan zullen hebben om de beste de meeste punten te geven en zodoende een terechte winnaar te laten zijn.
    Mijn dank hebben jullie hierbij alvast .

Junior lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door louis polane Bekijk Bericht
    Vandaag weer de keuring van vogel 2012 achter de rug.
    Misschien is het leuk en leerzaam voor een ieder om een mening te geven over deze show.
    Ik heb vandaag in ieder geval veel mooie vogels gekeurd.
    Jammer is altijd van deze keuring dat je prachtige vogels voor je krijgt die je niet hoog kan waarderen omdat ze gewoon te veel tt's hebben gezien en daardoor beschadigd zijn of ruw geworden zijn in het vleugeldek of elders, waardoor je ze niet maximaal kan belonen.

ik hoop dat mensen hun mening geven over de keuring en over de show.
    De keuring is inderdaad een moment opname de keurmeesters doen hun hun uiterste best, en de show is mooi en perfect georganiseerd.
    Te veel tt voor de vogels ?? de eerste onderlinge tt zijn al half oktober vogel is 2e week januari vindt het niet gek dat sommige vogels beschadigd zijn.
    Stel graag een wedervraag waarom zijn de nationale show in Spanje, Belgie, Italie, Frankrijk veel eerder meestal 1e of 2e week van DECEMBER ?

De kweker daar heeft in mijn ogen het voordeel om tijdig te kunnen beginnen met de kweek, en de kweker welke graag verder speelt naar COM heeft nog een maand de tijd om zijn vogels in orde te maken/houden.

Als je de aantallen (1260) leest van de vogels welke op com zijn uit Nederland maar ook uit Duitsland (1240)( waar de TT ook dit weekend is)komen zijn die vrij laag.(ik speel zelf ook niet op de com) De de vraag is dan natuurlijk ook wanneer doe je het als bond goed.

Senior lid Goudengould's Avatar
    Thanks
    0
    Vandaag een brief gekregen dat ik Jeugd Kampioen Gouldamadines ben. (Wildkleur)

Ik ben er erg blij mee!
    Gouldamadine kweker, lid van SNGN.

Groeten, Anne van Tuijl. ( Jeugd )

Gefeliciteerd! Prima resultaat.

Ook "onze" Rob K van harte met maar liefst 9 prijzen, klasse man!

Alle andere winnaars uiteraard ook van harte gefeliciteerd.

Lid Wim's Avatar
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goudengould Bekijk Bericht
    Vandaag een brief gekregen dat ik Jeugd Kampioen Gouldamadines ben. (Wildkleur)

Ik ben er erg blij mee!

gefeliciteerd met je kampioenschap
    overige Prijswinnaars ook van harte gefeliciteerd

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    95
    Hallo.
    Ik ben er vanmorgen weer even vroeg voor gaan zitten en de resultaten doorgenomen.
    Aan alle prijswinnars, deelnemers, organisatoren en vrijwilligersroficiat!
    Ik wou dat ik wat dichterbij woonde.

Veel plezier in Apeldoorn over de komende 4 dagen.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Junior lid
    Thanks
    0
    zijn alle resultaten eigenlijk al online te vinden??

Junior lid
    Thanks
    0
    dat zijn toch alleen de prijswinnaars?

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten