Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogel 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    uitslagen

    Vrijwel zeker woensdagavond op de site van de NBvV Cees.

    Prijswinnaars moeten eerst allemaal uitgezocht worden.
    Hoofdgroepkampioenen krijgen dan een kaartje thuis (dinsdag versturen, woensdag in huis).
    Woensdagavond de prijswinnaars op de site.
    Dat is zo'n beetje de volgorde.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #32
      Bedankt! Ik hou het in de gaten en zal Donderdag ochtend - onze tijd - meteen kijken.

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #33
        wij gaan zondag een kijkje nemen vinden het erg spannend kijken of we er wat mooist tussen zien zitten wat op het verlanglijstje kan komen

        Opmerking


        • #34
          Ik had weer eens niet goed gekeken. Ik vond het al vreemd dat er geen topic was waar iedereen over de show schreef. Het was werkelijk geweldig vandaag. Samen met Paula geweest. Eindelijk heeft ze ook Hans de Vries in levende lijve gezien. Nu hoef ik iets minder te verhalen, haha. Wat een gezelligheid en vriendelijkheid. Iedereen druk doende over zijn/haar prachtige hobby. En wat een verscheidenheid aan vogels en mutaties. Een pluim voor iedereen die maar iets met de show te maken heeft.
          Op mijn website staan een paar foto's die we vandaag naast veel foto's van verschillende vogels gemaakt hebben.
          http://www.deforpusliefhebber.webs.com

          Opmerking


          • #35
            de moeite waard!

            enkele impressies................





            Opmerking


            • #36
              en nog een paar



              Opmerking


              • #37
                ik ben vandaag geweest, veel mooie vogels gezien, en de nodige boodschappen gedaan....

                ook wezen neuzen op de verkoop afdeling, veel van het zelfde helaas.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #38
                  Ben vandaag geweest, kwam bij de jeugdafdeling en warempel.. waar was mijn kampioentje? Bleek dat hij in de Jeugd stand stond van de NBvV

                  Mooie vogels gezien, dingen gekocht, vogels gekocht en lekker gegeten..

                  Weer een mooie dag in vogelwereld.

                  Gr,
                  Gouldamadine kweker, lid van SNGN.

                  Groeten, Anne van Tuijl. ( Jeugd )

                  Opmerking


                  • #39
                    wij zijn vandaag geweest wow wat is dit mooi om mee te maken 1e jaar 1e keer vogelbeurs en eerste volle jaar met onze voliere ook nog even 2 bourkes gekocht helemaal super morgen weer genieten van mijn vogeltjes in de voliere

                    gr urs en rob

                    Opmerking

                    Working...
                    X