Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Importvogels gewoon vernietigd in Frankrijk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Importvogels gewoon vernietigd in Frankrijk

    In Frankrijk zijn importvogels, vanuit Mexico, in beslag genomen en er werd beslist om de vogels gewoon te laten inslapen.
    Er waren ook zeldzame Lawrencei-sijzen bij.
    Wat hebben die vogels nu misdaan?????



  • #2
    Verschrikkelijk dat deze vogels zijn gedood.
    Als terugbrengen naar gebied / land van herkomst te duur zou zijn dan zouden deze vogels bij een vogelliefhebber beter af zijn geweest.

    Bestaat er ook een Nederlandse versie van dit bericht? (Frans en ik begrijpen elkaar niet volledig )


    mvg. Eelke

    Opmerking


    • #3
      Vertaling

      Ik gebruik Google als mijn zoekmachine. Deze hebben ook een heel behoorlijke link voor vertaling.
      Bij mij staat deze in een zwarte column in de linker bovenhoek.
      64 talen dus men hoeft tegenwoordig geen talen knobbel meer te hebben

      Het makkelijkse vind ik zelf altijd er gewoon het www...... website in te zetten, op de link in de rechter (vertaalde) column drukken en klaar is Kees.

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Hierbij de vertaling:http://translate.google.nl/translate...26prmd%3Dimvns
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            "Wij" zijn niet veel beter:

            Op 11 april 1999 werden er op vlieghaven Schiphol 440 Chineese grondeekhoorns in opdracht van KLM door een versnipperaar heen gegooid. Dit omdat de Rijksdienst voor de keuring van Vee en Vlees verbood om de dieren verder te transporteren vanwege het ontbreken van de juiste papieren. KLM is later vrijgesproken voor dit vergrijp.

            Dat men bang is voor ziektes en/of faunavervalsing is te begrijpen, soms horen daar nare beslissingen bij maar doe het dan op een humane manier.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7

              Opmerking

              Working...
              X