Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelbad IN kooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogelbad IN kooi

    Ik heb hier een kooi staan waar in de deuropeningen geen enkel vogelbad past.
    Aangezien ik liever niet met een schaal werk, ben ik op zoek naar een vogelbad wat ook IN
    Groetjes Karin


  • #2
    Je kunt toch ook gewoon het badhuisje op de grond zetten ?

    Opmerking


    • #3
      In die kooi zitten 2 eigenwijze grasparkieten met "gebruiksaanwijzing" ; ze durven er niet in als hij op de grond staat
      Groetjes Karin

      Opmerking


      • #4
        er zitten inderdaad grasparkieten tussen die een gebruiksaanwijzing hebben xD maar als je geen kleinere kan vinden dan kan je heel makkelijk eentje ombouwen, je boort 2 gaatjes in het dak en je haalt er een touwtje of ijzerdraadje doorheen en dat maak je vast aan het gaas van de kooi niet zo heel moeilijk dacht ik.
        misschien helpt het ook als je de schaal op een verhoging zet of staat dat niet in de handleiding van de grasparkieten?

        Opmerking


        • #5
          Ik ga er inderdaad maar eentje ombouwen want kan geen kleiner "binnenbad" vinden als van 23.5 cm
          Groetjes Karin

          Opmerking


          • #6
            Hoi Karin, ik heb GEHU kooien en voor de gould amadines ook badjes in de kooi staan op de vloer zeg maar. Dat zijn kleine badjes welke door het schuifdeurtje kunnen en die heb ik gekocht bij de dierenspeciaal zaak Faunaland hier in Duiven. Dat zou voor jouw parkietjes ook volstaan.
            http://www.deforpusliefhebber.webs.com

            Opmerking

            Working...
            X