Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • voer.

    Hallo

    ik heb een volliere met bourke parkieten, turquoisine parkieten, koppel mexicaanse roodmussen,kanaries.

    welk voer is dan het beste?

    vollierezaad.
    tropisch zaad.
    of gewoon kanarie of parkieten zaad.

  • #2
    parkiet en kanarie voer mexicaanse roodmus eet bij mij kanariezaad
    lukt het vandaag niet dan morgen wel

    www.hielkegrasparkiet.webnode.nl

    Opmerking


    • #3
      het is inderdaad verstandig om kanarie- en parkietenzaad te gebruiken doe dit dan wel in verhouding, je kan het wel aanvullen met tropisch zaad maar in parkietenzaad zitten ook veel zaden die in tropischzaad ook zitten.

      Opmerking


      • #4
        ik wou het eigenlijk bij 1 soort voer houden, want zoveel vogels heb ik ook weer niet.

        Opmerking


        • #5
          mijn buurman heeft allerlij vogels kanaries, duiven, zebras en mex roodmussen en die heeft ze aan parkietenvoer kun je proberen.
          en eten ze het niet zou ik toch ook wat kanarievoer erbij halen.

          groeten hielke
          lukt het vandaag niet dan morgen wel

          www.hielkegrasparkiet.webnode.nl

          Opmerking


          • #6
            1 voer

            Als je 1 soort vogels hebt kan je 1 soort zaden verstrekken. Parkieten en kanaries hebben verschillende eetbehoeften, dus verschillende soorten zaden verstrekken is een must. Je kan ook denken om de verschillende soorten vogels in aparte ruimtes te laten vliegen.

            Honden en katten eten toch ook niet hetzelfde?

            Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • #7
              De vogels moeten de juiste voeding krijgen, ik denk dat verkeerde voeding slecht is voor hun spijsvertering of zoiets. Op zijn minst verschillende voeren geven maar de neophema's van de kanaries en mex.roodmussen scheiden lijkt me nog beter.
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

              Opmerking

              Working...
              X