Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kweek2000


  • #2
    Misschien

    Als het veld te klein is probeer dan eens met je muis op de scheiding van dat veld te gaan staan en trek het veld groter. Waarschijnlijk probleem opgelost.
    Laat het even weten. Ik heb het zelf niet meer op de computer staan. Anders even een printscreentje plaatsen.

    Overigens is er hier al veel geschreven over kweek2000

    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Hierbij een poging tot screenshot.
      Ook bij het invullen van kwekergegevens krijg ik de zelfde foutmelding.
      Bijgevoegde Bestanden

      Opmerking


      • #4
        Ik heb het probleem gevonden denk ik , maar weet niet hoe op te lossen.
        Bij het invoeren van "kweeknummer" , zowel op de tab kweker als bij het ringnummer bij tab "invoer vogel" is het nummer te lang. Mijn kweeknummer is echter AE591. Als ik echter AE59 ingeef , gaat dit wel goed. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het programma aanvaard maak 4 digits en mijn nummer bestaat uit 5 digits. Wie kan helpen?

        Opmerking


        • #5
          Nee dat weet ik dan niet. Misschien de ontwerper even een mail sturen?

          Na gestopt te zijn, zijn ze er weer mee van start gegaan.

          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door frank-deconinck
            Ik heb het probleem gevonden denk ik , maar weet niet hoe op te lossen.
            Bij het invoeren van "kweeknummer" , zowel op de tab kweker als bij het ringnummer bij tab "invoer vogel" is het nummer te lang. Mijn kweeknummer is echter AE591. Als ik echter AE59 ingeef , gaat dit wel goed. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het programma aanvaard maak 4 digits en mijn nummer bestaat uit 5 digits. Wie kan helpen?
            Vul gewoon 591 of 0591 in.
            Is toch genoeg Frank.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                Het mailadres staat wel op de site als je gastenboek aanklikt en dan in de tekst ernaast kan je op E-mail klikken of er met je R-muis op klikken en dan komt zijn mailadres wel te voorschijn als je daarna op eigenschappen klikt.



                Als je op de site op TT2010 klikt staat het mailadres ook gewoon in de tekst iets naar onderen.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Dat begrijp ik niet,Frank.
                  Een ringnummer vul je gewoon in met alleen het nummer.
                  Dus b.v. nummer: 001, 009, 011 enz.
                  Zonder verdere toevoegingen.
                  Je kweeknummer en het jaartal staan op de stamboom.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    Had ik ook geprobeert Antoni, maar ik moest vogels invoeren afkomstig van 2 verschillende kwekers en toevallig had ik 2 maal het volgnummer 001. Het systeem begreep dit natuurlijk niet en overschreef de eerst ingevoerde informatie.
                    Maar geen probleem hoor , ik heb een mail gestuurd naar Dh. Werkman en kreeg al vlug een mail terug met een te downloaden file. Eens dit gekopieerd naar het programma "kweek2000" werkt het nu wel naar behoren. Ik kan een volledig ringnummer ingeven zonder beperking. Waarvoor dank natuurlijk.
                    Heb nu nog een probleempje van dezelfde aard : nl. bij het invullen van mijn kwekersnummer. Hier bij ons bestaat dat uit 2 letters en 3 cijfers. In Nederland zie ik : 2 letters en 2 cijfers. Heb terug een mailtje gestuurd en denk dat alles wel in orde komt.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door frank-deconinck
                      Had ik ook geprobeert Antoni, maar ik moest vogels invoeren afkomstig van 2 verschillende kwekers en toevallig had ik 2 maal het volgnummer 001. Het systeem begreep dit natuurlijk niet en overschreef de eerst ingevoerde informatie.
                      Maar geen probleem hoor , ik heb een mail gestuurd naar Dh. Werkman en kreeg al vlug een mail terug met een te downloaden file. Eens dit gekopieerd naar het programma "kweek2000" werkt het nu wel naar behoren. Ik kan een volledig ringnummer ingeven zonder beperking. Waarvoor dank natuurlijk.
                      Heb nu nog een probleempje van dezelfde aard : nl. bij het invullen van mijn kwekersnummer. Hier bij ons bestaat dat uit 2 letters en 3 cijfers. In Nederland zie ik : 2 letters en 2 cijfers. Heb terug een mailtje gestuurd en denk dat alles wel in orde komt.
                      Het is idd soms wat moeilijk invullen,Frank.
                      Dat zal ik ruiterlijk moeten toegeven.
                      Ik zat ook altijd te knoeien met de kweeknummers van de 3 Bonden,waaronder de KBOF, waarvan ik lid ben.
                      Ik ben overgestapt op Zoo-Easy. Mss wat te veel mogelijkheden,maar in ieder geval iets eenvoudiger in te vullen.
                      Succes met Kweek 2000.
                      Ik ga nu zelf even mijn stambomen aan vullen.
                      Vr.groeten van
                      Antoni





                      homepage:
                      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                      Opmerking


                      • #12
                        is er nog een goede site voor het downloaden van kweek 2000. zonder/ met weinig kans op spyware,virussen ect.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Erwin
                          is er nog een goede site voor het downloaden van kweek 2000. zonder/ met weinig kans op spyware,virussen ect.
                          Ik zou het in ieder geval niet weten.Erwin.

                          Zoals de meesten ben ik van 2000 overgegaan op Zoo-Easy.
                          Vr.groeten van
                          Antoni





                          homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                          Opmerking


                          • #14
                            Hier kan je zonder problemen "kweek2000" downloaden. En had even een paar probleempjes met het invoeren van kwekersnummer en ringnummer en na een eenvoudig mailtje naar de maker van het programma werd dit opgelost!
                            Zeker eens proberen.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door frank-deconinck
                              Hier kan je zonder problemen "kweek2000" downloaden. En had even een paar probleempjes met het invoeren van kwekersnummer en ringnummer en na een eenvoudig mailtje naar de maker van het programma werd dit opgelost!
                              Zeker eens proberen.
                              http://www.robwerkman.nl/
                              bedankt heb hem nu op de computer staan

                              Opmerking

                              Working...
                              X