Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Zijn de honden en hun liefhebbers nu aan de beurt?

Super Moderator ele's Avatar
    Thanks
    11

Zijn de honden en hun liefhebbers nu aan de beurt?

Stamgast Hans de Vries's Avatar
    Thanks
    4

Poen...

Ken je dat oude liedje? Poen, poen, poen, poen...............
    Twee weken geleden hebben we een van onze Jacks laten inslapen. Ze was aan het eind van haar latijn. Maar wel 15 jaar geworden door normaal te eten. Haar hondenbrokken en af en toe wat bietswerk van de baas. Maar zonder de Top Products van dr. Becker. Allemaal flauwe kul met een hoofdletter.
    En dan nog niets eens te spreken van de Hondenpsychiater, ja, ook al in Nederland. Bah, geldklopperij.

Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    95
    Hier is tie.

Moet toegeven dat ik het nog heel regelmatig zelf zing, zoveel zelfs in het verleden dat een van mijn vrienden het vrolijk meezingt. Hij komt uit Wales.

http://www.youtube.com/watch?v=TJHcltud40g

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

andre 44
    Guest
    lijkt nergens op met een goed merk brok en af en toe iets anders gaat het best die van mij hebben gewoon brokken staan en 1 x in de maand een afgekeurde lam bij de slachter weg zo achter huis gooien en laat ze maar hun gang gaan binnen 20 min, is er niet meer van over en ze hebben lol en goed voer

Senior lid Kornelis's Avatar
    Thanks
    0
    Nou die van ons houd ook zijn gewone brokken. En af en toe een stukkie vlees van de tafel wat over is. Geen brokken van een frikadellendokter.

De dierenarts was gister goed te spreken over hem, gezond, niet te dun, niet te dik, helder en enthousiast. Kortom kerngezond

Wat betreft de hondenpsych. Ik bied hem ook wel een schouder om te huilen als hij dat nodig heeft.

Gr.

Lid
    Thanks
    0
    De mijne barfen,heb er eentje van 15 jaar en ene van 16 jaar.

Stamgast Hans de Vries's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
    Hier is tie.

Moet toegeven dat ik het nog heel regelmatig zelf zing, zoveel zelfs in het verleden dat een van mijn vrienden het vrolijk meezingt. Hij komt uit Wales.

http://www.youtube.com/watch?v=TJHcltud40g

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
    Ha, Willem Parel.
    Dank je Kees!

Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Stamgast loodje's Avatar
    Thanks
    41
    Gewoon brokken.
    's avond wat er van de tafel over is. Dit geef ik met diner wat geweekt is in water, wat brood erbij. Smullen maar.
    Hebben ze psychische problemen (ahum), hop op schoot, lekker pitten en alles is weer in orde. Dit is alleen voor mijn kleine Jacky's, niet voor die grote lobbes van 55 kilo, dan blijft er van mijn schoot niets meer over. (ha, ha)

Ouwe gouwe Kees, leuk om weer eens te horen. Daar draaid alles om, om de poen.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Ik ga het hele verhaal niet lezen, ik heb niet eens een hond.

Maar volgens mij gaat het gewoon om kennelhoest. Daar is prima tegen te enten.

Stamgast natuurkweker's Avatar
    Thanks
    0
    daar kun je je nog lelijk in vergissen in voeding mijn honden krijgen enkel alleen natuurlijke voedingen brokken dus
    http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
    lees dit maar eens
    dan krijgen ze s,avonds rijst met kip of met heel mager runder gehakt maak dat klaar leg het met zakjes in diepvries krijgen er een beetje pate bij en klaar is klara
    wat ik af raad is alle voedingen waar kleurstoffen in zitten en vooral diner slechte wat je een hond kan geven
    en deze brok die ik gebruik is ook nog eneens niet zo duur maar zit geen toevoegingen aan gemische rotzooi in
    en ze hebben ze graag niks meer overgeven weinig last van haar uitval en de onlasting is bij allemaal goed nooit problemen mee
    en heb heel wat voedingen geprobeert en heb er 6

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten