Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn de honden en hun liefhebbers nu aan de beurt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
    Ken je dat oude liedje? Poen, poen, poen, poen...............
    Twee weken geleden hebben we een van onze Jacks laten inslapen. Ze was aan het eind van haar latijn. Maar wel 15 jaar geworden door normaal te eten. Haar hondenbrokken en af en toe wat bietswerk van de baas. Maar zonder de Top Products van dr. Becker. Allemaal flauwe kul met een hoofdletter.
    En dan nog niets eens te spreken van de Hondenpsychiater, ja, ook al in Nederland. Bah, geldklopperij.

    Hans.
    Ik ben het met je eens Hans , de mijne is ook al 14 met gewoon voer
    , sterkte

    Opmerking


    • #17
      Ga je hond maar eens vers vlees voeren, en kijk dan na een maand eens naar zn vacht, zn conditie en zn tanden.
      brok zit vol met gluten en granen, een goedkoop vulmiddel, maar slecht te verteren.
      en kijk ook eens naar de kleine drollen die ze van vlees produceren, klein, droog en niet groot zacht en stinkend.

      brok is makkelijk, maar slechter voor de hond dan vers vlees.
      en ik ben ervan overtuigd dat dit met pellets voor de vogels net zo werkt.
      de diervoederindustrie is een miljardentak...

      je kunt je hond morgen overzetten naar vers vlees, zonder dat hij ook maar iets aan darmklachten ontwikkeld, maar doe het maar eesn andersom, dan kun je minstens een week lang dweilen..

      Opmerking


      • #18
        vroeger kregen de honden altijd wat er nog over was bij het warm eten of oud brood en toen werden ze 17 a 18 jaar nu krijgen ze (uit gebalanceerd voer) rond de 50 euro per zak
        en worden ze hooguit een jaar of 10.
        Dan is de keuze toch niet zo moeilijk zou ik zeggen
        m.vr.gr. Harry

        Opmerking


        • #19

          Oorspronkelijk geplaatst door gebbinkjes Bekijk Bericht
          vroeger kregen de honden altijd wat er nog over was bij het warm eten of oud brood en toen werden ze 17 a 18 jaar nu krijgen ze (uit gebalanceerd voer) rond de 50 euro per zak
          en worden ze hooguit een jaar of 10.
          Dan is de keuze toch niet zo moeilijk zou ik zeggen
          Denk dat dit niet correct is en een te lage schatting is van de gemiddelde leeftijd die een hond wordt
          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

          Opmerking


          • #20
            Dat denk ik ook, honden van nu krijgen net als wij mensen veel kanker.
            wel geloof ik dat honden vroeger iets minder troep binnen kregen...

            wij weten de oorspreong van ons eten ook haast niet meer...

            Opmerking


            • #21
              Ik denk dat door alle ontwikkelingen alles een naam krijgt en daardoor nu meer kanker ontdekt wordt.
              Vroeger werd het, denk ik, minder snel ontdekt en ging men 'gewoon dood' zonder dat de oorzaak/ziekte gevonden werd

              Alle conserveringsmiddelen enzovoort zullen zeker geen goed doen voor mens en dier. Ik probeer daarom zoveel mogelijk zakjes, kant en klare produkten te vermijden en pastasausen, soepen, etc, zelf te maken.
              http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

              Opmerking

              Working...
              X