Mededeling

Collapse
No announcement yet.

broedkooi en vlucht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • broedkooi en vlucht

    hallo mensen ik had een vraagje ,ik wil namelijk 2 broedkooien voor goulds maken van alluminium 2 naast elkaar en een vlucht van een meter hoog eronder kan iemand mij helpen welke afmetingen ik het best kan doen en wat ik allemaal nodig heb hoop dat jullie kunnen helpen ik wou eerst kunstof kooien halen maar hoor dat dit aardig prijzig is mvgr pim

  • #2
    Goulds zijn redelijk forse vogels, ze vliegen graag een stukje.
    Voor broedkooien zouik zelf 60 breed, 50 hoog en 40 of 50 diep redelijk vinden.
    Een vluchtje eronder zou dan 120 breed, 100 hoog en dezelfde diepte als de broedkooien kunnen worden.

    Met aluminium moet je popnagels of schroeven gebruiken om gaas te bevestigen, waarom niet gewoon met houten latten werken?

    Met wat meubelplaat, wat triplex voor de achterwanden en bodemlades,een bosje latjes en 2,5 meter gaas kom je al een heel eind.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      afmetingen...

      Hi Pim,

      ik had idd ook al je mailtje gehad, thanx voor plaatsen topic.

      In algemeenheid zou ik e.e.a. eigenlijk omdraaien....hoeveel ruimte heb je tot je beschikking, en dan kijken hoe kun je e.e.a. dan mooi indelen.

      -----------
      off topic.

      Helaas zijn enkele grapjassen afgelopen weekend bij mij thuis op 'bezoek' geweest en hebben flink huisgehouden....resultaat o.a. computers weg etc. Daarmee ook een deel, helaas, van de tekeningen die ik tot nu gemaakt had o.a. voor VC, waaronder de bibliotheek van alle onderdelen die ik in de afgelopen periode had opgebouwd.
      Omdat ik een berg inhaalwerk heb op tekengebied zal dit helaas voor de korte termijn weinig 'vrije tijd tekenwerk' betekenen.
      Dit ook als agemene reactie op de mensen die mij per mail in de afgelopen periode hebben benaderd voor een tekening.
      Helaas......

      -------------

      Peer

      Opmerking


      • #4
        ik zal eens gaan bedenken wat ik het beste kan doen bedankt voor de tips

        Opmerking


        • #5
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            wat zou zoiets kosten incl frontjes hout en schuiflades gr pim

            Opmerking


            • #7
              Erg.....

              Lijkt me heel erg; mensen die in jouw huis omscharrelen. Het wordt hoog tijd dat dergelijk tuig veel harder wordt aangepakt: ophouden in Nederland met taakstraffen, gewoon de bak in en slachtoffers volledig schadeloos stellen!
              Maar daar heb jij momenteel niets aan. Ik wens je sterkte.

              Hans
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

              Opmerking


              • #8
                Tjee Peer wat erg voor je. Al je werk naar de filistijnen. Dat is echt balen zeg.
                De klojo's....
                Sterkte er mee.
                groetjes
                Heidi

                Neem eens een kijkje op mijn site.
                http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                Opmerking


                • #9
                  ja ton niet iedereen ziet hout graag dan erbij
                  hout moet je altijd blijven behandelen ik heb zelf kunstof met aluminium ik ben zeeer tevreden voorheen ook hout gehad maar wil het nooit meer .
                  als ik zie hoe weinig werk ik aan poets werk heb gewoon super doekje er door en schoon .
                  met hout is het toch vaker wel schrobben

                  Opmerking


                  • #10
                    Wat een ellende Peer, sterkte met alles weer op de rails krijgen.

                    De kooien, ik denk dat je voor 150 euro helemaal het mannetje bent.
                    Ik hou zelf niet van plastic kooien, maar ieder z'n smaak.
                    Hout is ook prima schoon te houden als je het goed schildert vooraf.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
                      Hi Pim,

                      ik had idd ook al je mailtje gehad, thanx voor plaatsen topic.

                      In algemeenheid zou ik e.e.a. eigenlijk omdraaien....hoeveel ruimte heb je tot je beschikking, en dan kijken hoe kun je e.e.a. dan mooi indelen.

                      -----------
                      off topic.

                      Helaas zijn enkele grapjassen afgelopen weekend bij mij thuis op 'bezoek' geweest en hebben flink huisgehouden....resultaat o.a. computers weg etc. Daarmee ook een deel, helaas, van de tekeningen die ik tot nu gemaakt had o.a. voor VC, waaronder de bibliotheek van alle onderdelen die ik in de afgelopen periode had opgebouwd.
                      Omdat ik een berg inhaalwerk heb op tekengebied zal dit helaas voor de korte termijn weinig 'vrije tijd tekenwerk' betekenen.
                      Dit ook als agemene reactie op de mensen die mij per mail in de afgelopen periode hebben benaderd voor een tekening.
                      Helaas......

                      -------------

                      Peer
                      jeetje sorry peer ik had dit niet gelezen vreselijk zeg
                      heb er geen woorden voor

                      Opmerking


                      • #12
                        Dat is flink balen Peer, succes met het in te halen werk.
                        Groeten Michael

                        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                        Opmerking


                        • #13

                          Opmerking


                          • #14
                            Off Topic

                            Woorden schieten me te kort voor dat tuig.

                            Peer, het allerbeste.
                            Vr.groeten van
                            Antoni





                            homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                            Opmerking

                            Working...
                            X